به خاطر کیفیت بالای تیم خود پیروز شدیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: بازیکنانم بسیار تلاش کردند و اگر بازی راحت شد به خاطر کیفیت خوب تیم ما بود وگرنه شهرداری ارومیه تیم با کیفیتی است که به این شکل شکست نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از پیروزی سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه اظهار کرد: به هواداران سپاهان این پیروزی را تبریک می‌گویم، بازیکنانم بسیار تلاش کردند و اگر بازی راحت شد به خاطر کیفیت خوب تیم ما بود وگرنه شهرداری ارومیه تیم با کیفیتی است که به این شکل شکست نمی‌خورد. فارغ از نتیجه تلاش کردیم از خودمان راضی باشیم که امروز سطح تیم خود را رو به روی یک تیم خوب نشان دادیم.

وی ادامه داد: مرحله اول دور گروهی مسابقات است و پلی آف برای ما اهمیت دارد، تمام تیم‌ها از این بازی‌ها استفاده می‌کنند تا برای پلی آف به هماهنگی برسند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تلاش می‌کنیم شکل تیمی خود را درست کنیم و با حفظ سلامتی بازیکنان به پلی آف بریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه مصدومیت مباشری چه زمانی برطرف می‌شود، تصریح کرد: این بازیکن هفته آینده عکسی از دست خود می‌گیرد که اگر ترک خوردگی آن درست شده باشد به تیم اضافه می‌شود.

کد خبر 534589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.