سپاهان ۳ _ شهرداری ارومیه ۰/ سپاهان بدون شکست باقی ماند

تیم والیبال سپاهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ارومسه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _۱۹ آبان ماه_ تیم والیبال سپاهان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به مصاف شهردا ی ارومیه رفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.

ست اول:
شهرداری ارومیه در ابتدای بازی دو امتیاز اختلاف ایجاد کرد ولی بازیکنان سپاهان بازی را به تساوی کشاندند. دوتیم سرویس خود را خراب کردند، شهرادی ارومیه سه امتیاز عقب افتاد که سرمربی این تیم درخواست تایم استراحت کرد. بازی با نتیجه ۷ بر ۴ به نفع سپاهان پیش می‌رود، در یک رالی زیبا امتیاز ۷ برای شهرداری ارومیه ثبت شد. فرهاد قائمی یک امتیاز سرویس برای سپاهان گرفت، بازی با نتیجه ۱۴ بر ۸ به نفع سپاهان است. سرمربی شهرداری ارومیه دومین وقت استراحت را در خواست کرد، بازیکنان سپاهان با عملکردی بهتر هفت امتیاز اختلاف به وجود آوردند. محمدی راد در امتیاز ۱۹ در خواست ویدئو چک داد که امتیاز به نفع سپاهان ثبت شد، داور خطای تور بازیکن شهرداری ارومیه را گرفت که در خواست ویدئو چک کردند و امتیاز برای ارومیه گرفته شد.
محمدی راد در خواست تایم استراحت کرد، بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ به نفع سپاهان است. سرویس دوم قائمی به تور برخورد کرد، عادل با یک دفاع تک نفره فاصله امتیاز را برای ارومیه کم کرد. سپاهان دو امتیاز دیگر می‌خواهد تا این ست را با پیروزی پشت سر بگذارد، محمدی راد دومین تایم استراحت خود را در خواست کرد. شهرداری ارومیه به امتیاز ۲۰ رسید، در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع سپاهان تمام شد.

ست دوم:
رحمانی راد در این ست ترکیب اولیه خود را به زمین فرستاد، اولین امتیاز برای شهرداری ارومیه گرفته شد. بازی در امتیاز دو به تساوی رسید، سرویس صابر کاظمی به بیرون رفت، دو تیم در این ست پا به پای هم پیش می‌روند. بازی با نتیجه ۹ بر ۸ به نفع سپاهان است، بازیکنان این تیم اجازه ندادند شهرداری ارومیه به برتری برسد. چهار امتیاز اختلاف به نفع سپاهان ایجاد شد که سرمربی شهرداری ارومیه درخواست تایم استراحت کرد، بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به نفع سپاهان پیش می‌رود. ضربه اسپک کاظمی با برخورد به لبه تور به بیرون رفت که سرمربی شهرداری ارومیه اعتقاد دارد توپ به دست مدافعین سپاهان برخورد کرده و در خواست ویدئو چک کرد که درست بود و امتیاز برای شهرداری ارومیه ثبت شد. سپاهان به امتیاز ۲۲ رسید، سرمربی شهرداری ارومیه دومین وقت استراحت خود را در خواست گرفت، ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ با برتری سپاهان تمام شد.

ست سوم:
اولین امتیاز برای شهرداری ارومیه ثبت شد، دو تیم در امتیاز سه به تساوی رسیدند. سپاهان چهار امتیاز اختلاف به وجود آورد، سرمربی شهرداری ارومیه درخواست وقت استراحت کرد. اسپک امیر غفور به بیرون رفت، ضربه اسپک بازیکن شهرداری ارومیه به بیرون رفت که سرمربی تیم اعتقاد دارد توپ داخل زمین سپاهان فرود آمده و در خواست ویدئو چک کرد ولی این‌طور نبود و امتیاز برای سپاهان ثبت شد. شهرداری ارومیه دومین وقت استراحت خود را در خواست کرد، سپاهانی‌ها اختلاف را به عدد هفت رساندند. سپاهان عملکرد بهتری نسبت به شهرداری ارومیه دارد، سرویس بازیکن شهرداری ارومیه به بیرون رفت و سرویس امیر غفور به تور برخورد کرد. بازی با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به نفع سپاهان است، سرویس غلامی را بازیکن شهرداری ارومیه نتوانست دریافت کند. ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 534581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.