نام فرماندهان شهید شاخص آلونی، شهر را مزین خواهد کرد

رئیس شورای اسلامی شهر آلونی گفت: اسامی شهدا و فرماندهان شاخص این شهر در دوران دفاع مقدس برای نامگذاری‌ها استفاده خواهد شد.

احمدرضا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بلوار منتهی به روستای ده صحرا به نام شهید لرستانی از شهدای شهر آلونی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کوچه جنب کتابخانه شهید کریمیان نیز به نام شهید اکبری شده است، افزود: بلوار ورودی محله سینی شهر آلونی به سمت لردگان، به نام سردار سلیمانی مزین شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آلونی ادامه داد: بلوار اصلی در این خیابان به نام «شهدای سینی» نامگذاری شده و کوچه‌های آن هر کدام به نام هشت تن از شهیدان این محله از جمله ابوالفضل زمانی، نورالله قنبری، موسی قنبری، عیسی قنبری، عبدالرسول شیخی، یزدان بخش غلامی و عباسقلی کریمیان شده است.

وی گفت: کمیسیونی تخصصی برای نامگذاری معابر در شورای اسلامی شهر موجود نیست اما کمیته هماهنگی نامگذاری استانی برای این مهم فعال است و موارد مصوب شده در شورا با هماهنگی این کمیته است.

شیخی توضیح داد: طرح تقسیم بندی محله‌ای تبیین شده است که باید توسط استانداری تأیید شود. بعد از آن اسامی دیگر شهدا و فرماندهان شاخص آلونی در هشت سال دفاع مقدس برای نامگذاری‌ها استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این شهر تمامی معابر و خیابان‌ها نامگذاری شده است که احتمال تغییر نام آن‌ها وجود دارد؛ در آینده یک خیابان هم به نام شهید رفیع ذوالفقاری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آلونی، گفت: این نامگذاری‌ها در راستای ماندگاری یاد شهدای فداکار و شجاع شهر و کشور است.

کد خبر 534511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.