سعی می‌کنیم بین هشت تیم صعود کننده باشیم

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان گفت: تمام تیم‌ها هزینه کردند ولی ما از آخر رده سوم را در هزینه کردن داریم ولی با همین شرایط سعی می‌کنیم جز هشت تیم صعود کننده باشیم تا بازیکنانم بازی بیشتری انجام دهند، برای سال آینده آمادگی بیشتری داشته باشند و با جذب چند بازیکن خوب نتایج بهتری بگیریم.

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با حضور سپاهان در لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: هشت نفر از بازیکنان فصل پیش را حفظ کردیم، یک بازیکن از لیگ، دو بازیکن از اصفهان و سه بازیکن از بیرون به تیم اضافه شدند که مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و با تجربه را کنار هم داریم.

وی ادامه داد: تا اینجای کار پنج بازی انجام دادیم که سه بازی را واگذار کردیم و دوبازی با هرمزگان و آویژه صنعت پارسا مشهد که تیم‌های خوبی هستند را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان با بیان اینکه مقابل اکسون تهران بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم، تصریح کرد: اکسون بازیکنان خوب ملی و دو بازیکن خارجی دارد که کورین هنری بازیکن خارجی این تیم نتیجه بازی را عوض کرد. قبل از شروع لیگ می‌خواستیم این بازیکن خارجی را به سپاهان بیاوریم که از طرف باشگاه سپاهان موافقت نشد و حالا او نتیجه را تغییر داد. کم تجربگی بازیکنان سپاهان در این بازی تأثیر گذار بود.

خسروی اضافه کرد: بازی مقابل اکسون را به حواشی باختیم که بخواهم نام ببرم می‌گویند دنبال بهانه است. عماد سلمانی، بهرام زاد، معین خرسندی به علت مصدومیت و مریضی در اختیار نداشتیم که تیم جدیدی مانند سپاهان وقتی سه بازیکن اصلی خود را نداشته باشد به مشکل بر می‌خورد ولی به نظرم بازیکنانم خوب کار کردند.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی و حمایت باشگاه سپاهان، خاطر نشان کرد: تا اینجای کار به حرف‌هایی که زدند عمل کردند. برای جذب بازیکن خارجی به باشگاه در خواست دادیم که باید مسئولین به توافق برسند، می‌خواهیم از مدیران باشگاه قول بگیریم که برای دور بعد بازیکن خارجی به تیم اضافه شود.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای صعود انجام می‌دهیم، گفت: تمام تیم‌ها هزینه کردند ولی ما از آخر رده سوم را در هزینه کردن داریم ولی با همین شرایط سعی می‌کنیم بین هشت تیم صعود کننده باشیم تا بازیکنانم بازی بیشتری انجام دهند، برای سال آینده آمادگی بیشتری داشته باشند و با جذب چند بازیکن خوب نتایج بهتری بگیریم.

کد خبر 534475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.