جوی استیک غول پیکر در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد+ عکس

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که یک دسته بازی (جوی استیک) غول پیکر ۹ فوتی در رکوردهای جهانی گینس نسخه ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محققی به نام مری فلانگان (Mary Flanagan) این کنترلر غول پیکر را در سال ۲۰۰۶ پس از الهام گرفتن از بازی‌های ویدئویی آتاری در کودکی تولید کرد. دسته بازی غول پیکر ۹ فوتی تولید شده از چوب، لاستیک و فولاد ساخته شده است و تقریباً ۱۴ برابر کنترلر کلاسیک آتاری است و در کتاب رکوردهای جهانی گینس نسخه ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.

هدف از تولید این دسته بازی تشویق کردن مردم به بازی کردن با دوستان، همکاران و حتی افراد غریبه است. افراد نمی‌توانند به تنهایی از دسته بازی تولید شده استفاده کنند، لازم است حداقل دو نفر کلید مورد نظر روی دسته بازی را فشار دهند و با استفاده از آن بازی‌های کلاسیک آتاری مانند Centipede و Breakout را انجام دهند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که دستگاه تولید شده به تقویت روحیه تیمی و همکاری گروهی کمک می‌کند.

دسته بازی غول پیکر ۹ فوتی در بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، اسپانیا و هم اکنون در آلمان در اختیار کاربران قرار گرفته است. به گفته مری فلانگان، دسته بازی ذکر شده در هشت جهت حرکت می‌کند و با یک کلید قرمز رنگ تعبیه شده روی آن کار می‌کند. محصول تولید شده بر تأثیرات فرهنگی و جامعه شناختی فناوری تمرکز می‌کند.

کد خبر 534447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.