درختان خطرآفرین را به شهرداری گزارش دهید

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با اشاره به سقوط احتمالی درختان روی تیرهای چراغ برق، از شهروندان خواست موارد خطرآفرین را گزارش دهند.

عنایت الله راهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فصل پاییز با وزش باد و طوفان همراه است که می‌تواند حوادثی برای شهروندان ایجاد کند.

وی افزود: پارک خودرو در زیر درختان سطح شهر می‌تواند سقوط درخت بر روی خودرو را به دنبال داشته باشد؛ که چند روز پیش این حادثه در شهرکرد رخ داد. همچنین امکان برق گرفتگی افراد و حریق هم با سقوط درختان روی تیرهای چراغ برق وجود دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: بسیاری منازل مسکونی، همجوار با تیرهای چراغ برق قرار گرفته‌اند که احتمال دارد با هرس نشدن درختان اطراف در کوچه‌ها به ویژه در خیابان‌های پاسداران، ابوذر، حافظ شمالی، انقلاب و گودال چشمه با درختان همجوار تیرهای چراغ برق و خیس شدن آن‌ها در هنگام بارش نزولات آسمانی، انتقال جریان الکتریسیته صورت گیرد.

راهنورد با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان می‌توانند درختان خطرآفرین را به سازمان فضای سبز شهرداری گزارش دهند، ادامه داد: در آینده نزدیک با راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ (مدیریت خدمات شهری شهرداری شهرکرد) متعلق به آتش‌نشانی، شهروندان می‌توانند مواردی همچون مشکلات ایمنی و خطرآفرین بودن درختان شهر را اطلاع دهند تا اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن انجام شود.

کد خبر 534415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.