پرداخت حق و حقوق پاکبانان از اولویت‌های اصلی شهرداری است

شهردار بندرعباس گفت: فعالیت پاکبانان در خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان کاملاً مشهود است و پاکبانان با تلاش بی‌وقفه خود در خط مقدم خدمات‌رسانی به شهروندان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در مراسم برگزاری دوره آموزشی ایمنی نیروهای پاکبان معابر بندرعباس با تأکید بر ضرورت حفظ جان و سلامتی پاکبانان، اظهار کرد: حفظ جان و سلامتی این نیروهای خدوم و پرتلاش حائز اهمیت است، از این رو شهرداری باید در تأمین تجهیزات کار و البسه پاکبانان توجه ویژه‌ای داشته باشد تا آنان با خیالی آسوده مشغول به کار باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت پاکبانان به دلیل پاکسازی شهر و معابر حائز اهمیت است، افزود: نقش آموزش و مهارت آموزی در ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به شهروندان، مؤثر است. توجه سازمان پسماند به برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت بهبود کیفیت و کار خدمات‌رسانی قابل تقدیر است، زیرا برگزاری این دوره‌های آموزشی نقش مؤثری در کاهش حوادث برای پاکبانان دارد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: سازمان پسماند در زمینه آموزش شهروندی و فرهنگ جداسازی زباله‌های تر و خشک نیز ورود کند تا با همراهی و مشارکت شهروندان شاهد شهری پاکیزه و سالم باشیم.

نوبانی خاطرنشان کرد: پرداخت حق و حقوق و مزایای شغلی پاکبانان و ارائه خدمات رفاهی به آنها از اولویت‌های اصلی شهرداری است.

وی از پلیس راهور و مجموعه انتظامی به جهت همراهی با مجموعه شهرداری تشکر کرد و گفت: پاکبانان نیازمند حمایت مجموعه پلیس و نیروی انتظامی هستند.

کد خبر 534345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.