صدور مجوز حفاری در عرض ۳ روز

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: استعلام حفاری در گذشته معمولاً بین ۱۴ تا ۲۰ روز طول می‌کشید، اما در فرآیند جدید پس از ارسال استعلام، در عرض دو تا سه روز پاسخ به شرکت ارسال شده و در واقع این‌کار بیش از ۱۰ روز زمان پاسخ‌دهی را کاهش می‌دهد.

وحید مهدویان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ارسال سالانه ۱۰ هزار استعلام حفاری در شهرداری‌های مناطق اظهار کرد: طبق روال گذشته، دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان برای صدور انشعاب باید از شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه استعلاماتی را می‌گرفتند؛ پس از ارسال استعلام، واحد شهرسازی منطقه از محل بازدید و پس از طی مراحلی که معمولاً بین ۱۴ تا ۲۰ روز طول می‌کشید، پاسخ به واحد عمران منطقه ارجاع داده می‌شد.

وی ادامه داد: سپس واحد عمران از محل بازدید و با برآورد هزینه حفاری، نسبت به اعلام بلامانع بودن حفاری در محل مورد نظر اقدام می‌کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به زمان‌بر بودن روش قبلی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده در شهرداری به جهت تسریع در پاسخگویی به متقاضیان دریافت مجوز حفاری، مقرر شد فرآیندهای مرتبط با بخش شهرسازی مناطق حذف شود.

مهدویان توضیح داد: در فرآیند جدید پس از ارسال استعلام، شرکت خدمات‌رسان به واحد عمران معرفی می‌شود و پس از بازدید و برآورد هزینه توسط واحد عمران در عرض دو تا سه روز پاسخ به شرکت ارسال شده و در واقع این‌کار بیش از ۱۰ روز زمان پاسخ‌دهی را کاهش می‌دهد.

کد خبر 534333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.