احمدی: استاندار اصفهان را پشتیبان خوبی برای خود می‌دانم

سرپرست فرمانداری اصفهان گفت: برای انجام امور به دعا و راهنمایی شما نیاز دارم و البته استاندار اصفهان را پشتیبان خوبی برای خود می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _سه شنبه ۱۸ آبان ماه _ در آئین تکریم فرماندار سابق و معارفه خود به عنوان سرپرست فرمانداری اصفهان اظهار کرد: باید به ظرفیت‌های مادی و معنوی زیاد اصفهان توجه کرده و از آنها برای رفع چالش‌های استان و شهرستان استفاده کنیم و کارهای ماندگاری انجام دهیم.

وی با اشاره به سه تقاضای مهم از مسئولان گفت: عنوان شده من صاحب تجربه هستم، اما نگاهم این است که فردی ناتوان هستم که بدون لطف و عنایت و توکل به خدا و دعای شما موفقیتی برای من حاصل نمی‌شد؛ بنابراین برای انجام امور به دعا و راهنمایی شما نیاز دارم و البته استاندار اصفهان را پشتیبان خوبی برای خود می‌دانم.

سرپرست فرمانداری اصفهان تاکید کرد: دومین خواسته‌ام این است که گروه‌ها و ظرفیت‌های مختلف برای انجام امور در شهرستان به ما کمک کنند. سومین خواسته این است که بدانید پذیرای انتقادات هستیم تا از آنها برای پیشبرد امور استفاده کنم.

احمدی خاطرنشان کرد: به تاسی از استاندار اصفهان تاکید می‌کنم، آوردن گل را از ورودی فرمانداری، ممنوع کردیم و هر کسی تمایل به آوردن گل داشته آن‌ها را برای شهدا ببرد و ادای دین کند؛ معتقدم همه باید با صرفه‌جویی اقتصادی و فعالیت برای رفع چالش‌ها و مشکلات در اصفهان تلاش کنیم.

کد خبر 534293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.