آغاز امیدوارکننده کونته با تاتنهام

سرمربی جدید ایتالیایی تیم لندنی شروع خوبی داشته و بازیکنان و اعضای این باشگاه از شرایط راضی هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، آنتونیو کونته در اولین بازی خود در لیگ برتر به عنوان سرمربی تاتنهام به تساوی ۰-۰ دست یافت، اما بازیکنان اسپرز از روش‌های مربی ایتالیایی بسیار راضی هستند.

کونته، سرمربی مطرح ایتالیایی هفته گذشته قراردادی ۱۸ ماهه با باشگاه شمال لندن امضا کرد و جانشین نونو اسپریتو سانتو شد. او کار خودش را با هدایت تاتنهام آغاز کرده و امیدوار است که بتواند اتفاقات خوبی که برای او در دوران سرمربیگری چلسی رخ داد، تکرار شود.

کونته در دو بازی ابتدایی خود موفق به کسب یک تساوی و یک برد شده است. سفیدها در لیگ برتر تنها به مساوی رضایت دادند اما در مسابقه حساس خود در لیگ کنفرانس اروپا موفق به کسب پیروزی شدند تا خیلی زود به اولین پیروزی خود با مربی جدید دست یابند.

اسپرز در لیگ کنفرانس با نتیجه ۳-۲ مقابل ویتسه پیروز شد. بازی آن‌ها در لیگ برتر نیز در گودیسون پارک مقابل اورتون بود که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید. بازیکنان و اعضای باشگاه تاتنهام از شرایط فعلی تیم راضی هستند و مرتباً گزارش شده است که بازیکنان با سبک کونته کنار آمده‌اند.

در گزارش مجله فوتبال لندن آمده است: بازیکنان تحت نظر این مربی ایتالیایی تا کنون تحت تأثیر جلسات تمرینی قرار گرفته‌اند، زیرا او روی جزئیات کوچک با همه آنها کار می‌کند و قبلاً مهارت‌های مدیریتی خود را نشان داده است. این مربی ایتالیایی همچنین شخصیتی دارد که کمی او را ترسناک می‌کند و به همین خاطر می‌تواند به راحتی در زمان‌های موردنیاز با جدیت شرایط را مدیریت کند.

کونته در طول دوران مربیگری خود چهار عنوان قهرمانی سری آ و یک قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است. تا اینجای فصل، تاتنهام با شش امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول رده چهارمی، در رده نهم جدول قرار دارد. اولین بازی آنها در لیگ برتر پس از تعطیلات نوامبر برابر لیدز یونایتد خواهند بود.

کد خبر 534269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.