تلاش اصلی خرید ۱۷۵ اتوبوس به عهده مدیریت شهری گذشته تهران بود

رئیس شورای شهر تهران گفت: تلاش برای خرید ۱۷۵ دستگاه اتوبوس توسط مدیریت شهری گذشته انجام شده بود اما مشکلی که برای اجرای این قرار وجود داشت در این دور رفع و اتوبوس‌ها تحویل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های عضو شورای پنجم مبنی بر اینکه اقدامات خرید ۱۷۵ دستگاه اتوبوس توسط مدیریت شهری دوره قبل انجام شده و شهردار تهران تنها قرارداد نهایی را امضا کرده، اظهار کرد: تقریباً درست است. این کار را آقای مناف هاشمی شروع کرده بود و اصل زحمت را وی کشیده و تمام کارهای آن را انجام داده و دنبال کرده بود.

وی با اشاره به این که مشکل اصلی قرارداد در دوره ششم رفع و اتوبوس‌ها تحویل گرفته شد، افزود: در مرحله اول ۱۱۰ دستگاه و در مرحله دوم ۶۵ دستگاه دیگر به ناوگان اضافه خواهند شد. دو هزار دستگاه نیز قرار است بازسازی شود که تأمین منابع آن توسط وامی که وزارت کشور به راننده‌ها یا شهرداری خواهد داد انجام می‌شود.

چمران گفت: این تحرک به وجود آمد و مقدمات آن را مدیریت شهری گذشته فراهم کرده بود که از آنها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به یک‌هزار و ۲۰۰ دستگاهی که قرار است از سوی دولت برای تهران تأمین شود گفت: این تعداد از طریق تهاتر نفت بوده و در دولت جدید پیش بینی شده است.

کد خبر 534223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.