بررسی کاربردهای نانو حباب در صنایع به صورت مجازی

طی برنامه بازدید مجازی از یکی از شرکت‌های فناور به تبیین وضعیت توسعه‌ و ساخت انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی نانوحباب‌ساز و کاربردهای این محصولات در صنایع کشور پرداخته می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد نانو، برنامه لایو تور صنعتی ستاد نانو فردا _چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه_ با موضوع بازدید مجازی از یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانو که در زمینه توسعه و ساخت انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی نانوحباب‌ساز مشغول به فعالیت است، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت برگزار خواهد شد.

این شرکت به عنوان طراح، توسعه‌دهنده و سازنده انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی نانوحباب ساز است که استفاده از آن در طیف وسیعی از فرآیندهای عاری از مواد شیمیایی کاربرد دارد. استفاده از این محصولات در جهت بهبود راندمان کشت و تولید مواد غذایی، بهبود فرآیندهای آبزی‌پروری سازگار با محیط‌زیست، تصفیه انواع پساب‌های صنعتی بدون استفاده از مواد شیمیایی، بهبود کیفیت آب شرب و… مورد استفاده صنایع و سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

نانوحباب به حباب‌هایی با اندازه کوچک‌تر از ۲۰۰ نانومتر گفته می‌شود که می‌توان از هر گاز و درون هر سیالی ایجاد کرد. با توجه به اندازه بسیار ریز این نانوحباب‌ها ویژگی‌ها و خواص منحصر به‌فرد فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی از خود نشان می‌دهد. راندمان استثنایی در انتقال گاز به مایع، اکسیداسیون با نانوحباب، جداسازی فیزیکی از دیگر قابلیت‌های فناوری نانوحباب (نانوکویتاسیون) است.

کد خبر 534210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.