سلول دوم سایت صفیره به زودی تکمیل می‌‎شود

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت: سلول شماره دو سایت صفیره برای دفن مهندسی و بهداشتی با مساحتی بیش از چهار هکتار در حال اتمام است تا در مدار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود ثابت قدم امروز _دوشنبه ۱۷ آبان ماه_ در بازدید از سایت صفیره، اظهار کرد: این بازدید به منظور بررسی از وضعیت موجود، مراحل اجرایی تکمیل سلول دوم و چالش‌های پیش رو در حوزه پسماندها صورت گرفت.

وی با ارائه گزارشی از شرایط کنونی سایت صفیره و گردش کار روزانه مراحل دفع پسماند از بدو ورود به مجتمع تا مرحله دفن بهداشتی، افزود: سلول شماره دو سایت صفیره برای دفن مهندسی و بهداشتی با مساحتی بیش از چهار هکتار در حال اتمام است تا در مدار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به گنجایش این سلول، دفن پسماندهای اهواز به مدت چهار سال بدون مشکل و به شیوه‌ای کاملاً کنترل شده و بهداشتی انجام خواهد شد و از اثرات مخرب بعدی پسماندها در محیط، جلو گیری به عمل خواهد آمد.

وی ضمن بررسی روند پیشرفت و چالش‌های سایت صفیره، تاکید کرد: بهبود عملکرد در حوزه مدیریت پسماندهای شهری مستلزم مشارکت عمومی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها ذی‌ربط بوده و مراکز بهداشت یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظارتی در این راستا خواهد بود.

کد خبر 534181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.