دیدگاه‌های ارزشی سرلوحه تصمیم‌ها در شهرداری است

شهردار جدید شهر مراغه گفت: دیدگاه‌های دلسوزانه نیروهای ارزشی شهرستان، سرلوحه تصمیم‌گیری در این نهاد به شمار می‌رود.

به گزارش ایمنا، محمد مقتومی در دیدار جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مراغه، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه شهر مراغه فقط با اصلاح فرآیندها امکان‌پذیر خواهد بود و دیدگاه‌های نیروهای ارزشی در این زمینه راهگشاست.

وی با تاکید بر اینکه با اصلاح ساختارهای فسادزا، بتوانیم اعتماد دوباره به شهرداری را بین مردم احیا کنیم، افزود: بر همین اساس هیچ شخص یا اشخاصی خط قرمز شهرداری نیست.

شهردار جدید شهر مراغه با بیان اینکه پاکدستی نیروهای شهرداری مورد تأکید است، گفت: مردم نیز قبل از هرچیزی اجرای عدالت در سیستم شهرداری را خواستار هستند.

«سید سعید خلیلی» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: نیروهای ولایی شهرستان برای کمک به اصلاح ساختاری در مجموعه شهرداری آماده هستند.

وی در ادامه با اشاره به مظلومیت نیروهای انقلابی شهرستان مراغه در مجموعه شهرداری، تصریح کرد: نبود شایسته‌سالاری در سال‌های گذشته، ضربه‌های جبران‌ناپذیری به پیکره شهر وارده کرده و مطالبه نیروهای انقلابی نیز پایان دادن به مظلومیت ۱۰ ساله نیروهای انقلابی در مجموعه شهرداری مراغه است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به احیای جایگاه تاریخی و فرهنگی مراغه نیز تاکید کرد و گفت: احیای عظمت تاریخی و فرهنگی مراغه دور از دسترس نیست و این مهم با تدوین برنامه‌های مختلف در حوزه محیط زیست، افزایش سطح نشاط و شادابی در جامعه، حل معضل ترافیک و توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق محروم، امری شدنی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 534111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.