نیازهای کرج در پی استقلال ناگهانی از پایتخت پررنگ‌تر از گذشته شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: بسیاری از نیازهای کلانشهر کرج در پی استقلال ناگهانی و جدایی از پایتخت در سال‌های اخیر نه تنها برطرف نشده بلکه پررنگ تر از گذشته شده است، از این رو برنامه‌ریزی مدیران باید در راستای رفع این نواقص باشد.

احمدالله احمدی پرگو در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای توسعه شهر نیاز است برنامه‌ریزی شهری با در نظر گرفتن همه جوانب توسط کارشناسان و مسئولان کاربلد انجام و پس از بررسی ابعاد طرح اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای پیشرفت و توسعه هر شهر باید از اقدامات تک‌بعدی دوری کرد، افزود: توسعه شهر نیز همچون هر موضوع مهم دیگری در جهان نیازمند حضور و ارائه طرح توسط متخصصان و کارشناسان است؛ از این رو باید از نگاه تک جانبه گرا به صورت جدی پرهیز کرد و طی فرایندی سیستمی و در هماهنگی با دیگر ادارات و نهادهای مربوطه به توسعه شهر و منطقه پرداخت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اشاره به ضعف‌های زیرساختی در کلانشهر کرج، اضافه کرد: بسیاری از نیازهای کلانشهر کرج در پی استقلال ناگهانی و جدایی از پایتخت طی سال‌های اخیر نه تنها برطرف نشده بلکه پررنگ‌تر از گذشته شده است، از این رو برنامه‌ریزی مدیران باید در راستای رفع این نواقص باشد.

وی با اشاره به اینکه از جمله ضعف‌ها و کمبودهای زیر ساختی می‌توان به مشکلات شهرک یاس اشاره کرد، تصریح کرد: این شهرک در سایه نبود امکانات نامتوازن و نبود نظارت‌های کافی شاهد احداث خلاف مفاد پروانه ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز بوده است که بزرگترین مشکل اهالی شهرک یاس قلمداد می‌شود.

احمدی پرگو ضمن تاکید بر اهمیت بهره‌برداری از فرصت تهیه طرح تفصیلی آتی شهر در راستای ارائه خدمات محلی به شهرک ناز، خاطرنشان کرد: به زودی عرصه و اعیان املاک واقع در اراضی تعاونی مستقر در شهرک یاس تعیین تکلیف خواهد شد.

کد خبر 534100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.