بدون راموس، رئال شخصیت خود را از دست داده است

اسطوره تیم ملی آلمان علی رغم تمجید از کیفیت فنی آلابا، مقایسه او را با کاپیتان سابق کهکشانی‌ها کاملاً اشتباه می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و آلمان که در جام جهانی ۱۹۹۰ قهرمان جام جهانی شد و در همان سال جایزه توپ طلا را نیز کسب کرد، در خصوص برنده احتمالی جایزه بهترین بازیکن سال و همچنین شرایط باشگاه رئال مادرید صحبت کرده است.

کاپیتان ۶۰ ساله سابق آلمان معتقد است که لواندوفسکی شایسته کسب جایزه توپ طلا در سال جاری است و او را می‌توان بالاتر از نامزدهای دیگر مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، لیونل مسی و جورجینیو قرار داد وی گفت: "می‌خواهم لواندوفسکی توپ طلا را ببرد زیرا او سال گذشته شایسته آن بود. امسال رقابت نزدیک‌تر از سال گذشته است، اما گزینه مورد علاقه من لوا است."

وی در خصوص دیگر نامزدهای کسب این عنوان گفت: بنزما فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته، اما هیچ عنوانی کسب نکرده است. او با فرانسه از یورو حذف شد و با رئال مادرید نیز در اسپانیا قهرمان نشد. به این دلیل است که فکر می‌کنم او نمی‌تواند امسال شانسی داشته باشد.

ماتیوس از آلابا که پس از انقضای مدت قراردادش در بایرن مونیخ به طور رایگان به رئال پیوست، گفت: آلابا بازیکن خوبی است و می‌تواند کمک زیادی به رئال مادرید کند اما باید تفاوت او با راموس را در نظر گرفت. رئال مادرید بدون راموس شخصیت خود را از دست داده است. آلابا بازیکن بزرگی است، اما او چنین شخصیتی را ندارد. او مانند راموس رهبر نیست.

بر اساس این استدلال و تأثیر از دست دادن کاپیتان محبوب، هافبک سابق آلمانی مردان کارلو آنچلوتی را به عنوان نامزدهای احتمالی قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال حساب نمی‌کند. او گفت: برای من، تیم‌های مورد علاقه در لیگ قهرمانان اروپا، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی و بایرن هستند. این تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

کد خبر 534068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.