ارتباط غیرقابل کتمان آمریکا با موجودات فضایی

یک کارشناس مراقبت پرواز گفت: این موضوع که آمریکا توانسته است با موجودات فضایی و یوفوها ارتباط برقرار کند و از اطلاع دادن به دیگر کشورها خودداری می‌کند، غیرقابل کتمان است.

مجتبی منتظری در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه در یک سایت اینترنتی لیست تمامی مشاهدات موثق و تأیید شده اشیا پرنده ناشناخته آورده شده است، اظهار کرد: یکی از مستندترین و محکم‌ترین اسناد رؤیت اشیای پرنده مربوط به ایران در سال ۱۳۵۵ است که برج مراقبت فرودگاه مهرآباد و نیروی هوایی وقت ایران قاطعانه رؤیت این اشیا را تأیید کرده‌اند.

وی افزود: در آن سال برج مراقبت فرودگاه مهرآباد وجود شیء ناشناخته را مشاهده و به سرعت به نیروی هوایی اطلاع داد. نیروی هوایی نیز جنگنده‌ای را به سمت آن اعزام کرد و خلبان آن جنگنده در گزارشی به برج مراقبت مهرآباد گفت: "به محض نزدیک شدن به آن جسم تمامی دستگاه‌ها و ابزارآلات هواپیما از کار افتاد." وی حتی جزئیات دقیق جسم را نیز مشاهده و گزارش آن داده است.

این کارشناس مراقبت پرواز ادامه داد: خلبان جنگنده ایرانی در گزارش خود از مشاهداتش آورده است که از بالای جسم نوری قرمز ساطع و نور بسیار زیادی نیز در اطراف بشقاب پرنده بود که مانع دیده شدن کامل آن می‌شد؛ همچنین این خلبان چراغ‌هایی چشمک‌زن در قسمتی از این جسم را مشاهده کرده بود. این گزارش یکی از دقیق‌ترین گزارشات این لیست است.

وی به قانونی جهانی برای رؤیت این اشیا اشاره کرد و گفت: در زمانی که جسمی ناشناخته در ایران رؤیت شد خیلی مبحث بیگانگان مطرح نشده بود و اتفاق رسانه‌ای نشد، اما پس از آن و تا به امروز ما هرساله حدود چند صد مورد اشیای ناشناس را مشاهده می‌کنیم و اکنون در تمامی فرودگاه‌های جهان قانونی مبنی بر ثبت اشیا پرنده ابلاغ شده است.

منتظری افزود: هم‌اکنون در اسناد رسمی تمامی فرودگاه‌ها فرمی برای ثبت مشاهدات اشیا پرنده قرارگرفته است و تمامی پرسنل فرودگاه از خلبان، کارمند و برج مراقبت ملزم هستند از لحاظ قانونی مشاهدات اشیای پرنده را با ذکر جزئیات ثبت کنند.

وی تاکید کرد: امروزه به قدری این مسئله پیچیده شده که دیگر از حالت محرمانه خارج است و به دلیل زیاد بودن مشاهدات، اشیای پرنده ناشناس دیگر موضوعی قابل کتمان نیست.

این کارشناس مراقبت پرواز در رابطه با گزارش اخیر سازمان سیا آمریکا اظهار کرد: چند ماه قبل، سازمان سیا اسنادی محرمانه منتشر و برای اولین بار وجود اشیای پرنده و هویتشان را به صورت کامل تأیید کرد؛ در ادامه این گزارش آمده بود که تجهیزات کنونی بشر برای برقراری ارتباط با این اشیا به قدر کافی پیشرفته نیست.

وی در همین رابطه اضافه کرد: با افزایش رسانه‌های ارتباطی و ارسال اطلاعات به سراسر جهان اخبار مرموزی در رابطه با صحرای نوادا و پایگاه ۵۱ آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد آمریکا تشکیلاتی بسیار جدی برای یوفوها دارد و این موضوع که آمریکا توانسته با آن‌ها ارتباط برقرار کند و از اطلاع دادن به دیگر کشورها خودداری می‌کند غیرقابل کتمان است.

منتظری خاطر نشان کرد: در یکی از گزارشات اخیر سازمان سیا آمده بود که کشورهای دیگری نیز توانسته‌اند با این اشیا ارتباط برقرار کنند، اما این گزارش تنها به صورت گمانه‌زنی منتشر شده بود.

کد خبر 534032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.