چهارمین نشست «باغ کاغذی» امروز برگزار می‌شود

نشست‌های مجازی کتاب‌های انتشارات سوره مهر باحضور «حبیب احمدزاده» نویسنده، مستندساز و پژوهشگر برتر در حوزه ادبیات و سینمای دفاع مقدس، ساعت ۱۶ امروز_ دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه، برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، حبیب احمدزاده، عضو هیأت علمی دانشگاه هنر تهران، علاوه بر نگارش چند کتاب پرفروش و ساخت فیلم مستند، بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم "اتوبوس شب" و مشاور فیلمنامه "آژانس شیشه‌ای" شهرت دارد. همچنین در سال‌های اخیر در راستای اهداف عدالت‌خواهانه و آرمان طلبانه خود، نامه‌هایی به نوام چامسکی و دونالد ترامپ در مقام یک دیپلمات فرهنگی نوشته است که بازتاب‌های وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی پیدا کرد.

دکتر احمدزاده به واسطه سبک نویسندگی و موضوعات انتخابی، برنده جوایز متعدد و آثارش به چاپ‌های مکرر رسیده و در محافل ادبی داخل و خارج مورد نقد و بررسی قر ار گرفته است.

رمان شطرنج با ماشین قیامت به سه زبان عربی، آلبانیایی و انگلیسی به ترتیب به وسیله محمد الامین، گنس ملویا و پال اسپراگمن ترجمه و به عنوان منبع درسی ادبیات مدرن خاورمیانه در دانشگاه راتگرز آمریکا معرفی شده است.

چهارمین نشست باغ کاغذی، (نشست‌های مجازی کتاب‌های انتشارات سوره مهر) باحضور حبیب احمدزاده نویسنده، مستندساز و پژوهشگر برتر در حوزه ادبیات و سینمای دفاع مقدس، دوشنبه ۱۷ آبان ماه، ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

چهارمین نشست «باغ کاغذی» امروز برگزار می‌شود


اجرای زنده از پلتفرم اسکای روم به نشانی:
www.skyroom.online/ch/nahaad/isfahanpl

کد خبر 534012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.