کتابی برای رفع چالش‌های عروس و مادرشوهر

محمدحسین قدیری، نویسنده کتاب «مادر شوهرت را بکش!» با نگاهی ویژه و لطافتی خاص به رفع تناقضات رابطه مادرشوهر و عروس پرداخته است. ‌

به گزارش ایمنا از زمانی که مسئله ازدواج مطرح شده است، رابطه مادرشوهر و عروس یکی از پرچالش‌ترین روابط بوده که رفع چالش‌های این رابطه نیز، انرژی زیادی از عروس و مادر شوهرهای قدیم و جدید گرفته است؛ این روزها محمدحسین قدیری در کتابی تحت عنوان «مادر شوهرت را بکش!» با لطافتی خاص و نگاهی ویژه به رفع تناقضات این رابطه پرداخته است.

در مسیر ارتباط عروس و مادر و شوهر علاوه بر چالش‌هایی موجود، سوالات زیادی نیز مطرح می‌شود. نویسنده این کتاب روشمند و مهارت‌محور که از تازه‌های نشر "مهرستان" است با بیان همین سوالات، نخست به مشکلات روابط بین این دو فرد پرداخته و در ادامه با ارائه راهکارهای کاربردی پاسخ آنها را می‌دهد.

از جمله این سوالات می‌توان به مواردی همچون «با شوهری که به مادرش وابسته است، چگونه باید برخورد کرد؟»، «علل اختلاف بین عروس و مادرشوهر و راهکار جلوگیری از آن چیست؟»، «چگونه حسادت به مادرشوهر و خواهرشوهر و کینه آنها را مهار کنم؟» و «چگونه بفهمیم خواستگارمان «بچه ننه» است یا نه؟» اشاره کرد.

همان‌طور که مشاهده می‌شود این سوالات بسیار رایج بوده و در زندگی روزمره روابط عروس و مادر شوهری بارها مطرح می‌شود، اما تاکنون در قالب کتاب گردآوری و پرداخته نشده بود، با وجود این، چندمین بار است که مهرستان در کتابی با رویکردی علمی به مباحث اساسی ازدواج و آنچه ممکن است بنیان خانواده را بلرزاند پرداخته و برای استواری و ثبات آن راهکارهای تأثیرگذار ارائه داده است.

کتابی برای رفع چالش‌های عروس و مادرشوهر

بهای کتاب: ۵۴.۰۰۰ تومان


اطلاعات بیشتر:
Mehrestan.com
Instagram.com/mehrestaniha
تلفن:
۰۹۳۷۰۰۱۲۹۰۰
۰۳۱۳۲۳۶۸۷۵۵

کد خبر 533999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.