بازی که از هراز انتظار داشتیم را در ست سوم دیدیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: بازی با کیفیتی بود و از بازیکنانم راضی هستم. هراز تا قبل از بازی با ما باخت نداشت، دو ستی که این تیم را راحت بردیم به دلیل این بود که بازی خوب ما تیم هراز را تحت تأثیر قرار داده بود و می‌توانستیم با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از پیروزی سه بر یک مقابل لبنیات هراز آمل، اظهار کرد: نخست فوت هوادار سپاهان را تسلیت می‌گویم، بازی با کیفیتی بود و از بازیکنانم راضی هستم. هراز تا قبل از بازی با ما باخت نداشت، دو ستی که این تیم را راحت بردیم به دلیل این بود که بازی خوب ما تیم هراز را تحت تأثیر قرار داده بود و می‌توانستیم با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: بازی که از هراز انتظار داشتیم را در ست سوم شاهد بودیم و به خوبی توانستند نظم بازی ما را برهم بزنند. تیم با تجربه‌ای داریم داریم که برای همه امتیازات جنگیدند و در ست چهارم نتیجه بازی را عوض کردیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه حضور ملابهرامی چقدر به تیم کمک کرد؟ تصریح کرد: فرزاد بازیکن خوبی است که هر موقع در هر قسمتی از این بازیکن استفاده کردیم با تمام وجود بازی کرده و کارایی او برای ما ثابت شده است، امروز هم این بازیکن در لحظات سخت به تیم اضافه شد و توانست کمک کند که به نظرم همه بازیکنان خوب بودند و به آنها اعتماد داشتم که می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.


کد خبر 533936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.