هیچ محوری به‌ علت بارش برف و باران مسدود نیست

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و همچنین محدوده وردآورد شاهد ترافیک سنگین هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها آخرین وضعیت راه‌های کشور را اظهار کرد: براساس گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار به سمت تهران محدوده شهر قدس را شاهد هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیرهای رفت و برگشت تردد روان در جریان است؛ ضمن اینکه هم‌اکنون هیچ محوری به‌واسطه بارش برف و باران مسدود نشده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها همچنین درباره وضعیت جوی راه‌ها نیز گفت: در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، مرکزی، هرمزگان و کرمان بارش باران گزارش شده است؛ همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

برقی درعین‌حال به مردم توصیه کرد که در سفر به محورهای کوهستانی، وسایل ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و حتماً پیش از شروع سفر از طریق شماره تلفن ۱۴۱ در جریان آخرین وضعیت راه‌ها قرار بگیرند.

کد خبر 533788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.