بودجه شهرداری قائم‌شهر باید با شناخت کافی بسته شود

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از نگاه ویژه این شورا به مناطق کم برخوردار در تدوین متمم بودجه ‏خبر داد.‏

احسان اسماعیلی نجار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نزدیکی فصل تدوین متمم بودجه شهرداری، از نگاه ویژه شورای اسلامی شهر قائم‌شهر به بودجه‌ای با دید علمی، عملی و تحقق‌پذیر خبر داد.

وی با بیان اینکه باید در تدوین بودجه به همه جوانب توجه داشت و نباید فقط به مسائل عمرانی نگاه کرد، افزود: توزیع عادلانه و منطقی بودجه در تمام سرفصل‌ها باید دیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از شهرداری خواست تا حداکثر تلاش خود را برای تدوین بودجه با این رویکرد به کار ببرد تا سال بعد نیاز به ارسال چندین نوبت متمم بودجه به شورا نباشد.

وی با بیان اینکه با توجه به نبود ثبات در بازار و شرایط تورمی کشور درخواست متمم بودجه امری مرسوم است، گفت: با این حال بودجه‌ای که تمام جهات را به درستی ببیند و با شناخت کافی بسته شود می‌تواند این درخواست‌ها را به حداقل رساند.

اسماعیلی نجار با بیان این موضوع که نگاه شورای ششم به نقاط کم برخوردار و آسیب‌پذیر متفاوت و ویژه است گفت: در بودجه ۱۴۰۱ حتماً اتفاقات خوبی از لحاظ بودجه در این مناطق رقم خواهد خورد که این امر خود سبب ایجاد تحول در زمینه‌های شهری، عمرانی و فرهنگی این مناطق می‌شود.

کد خبر 533755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.