نتایج انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران اعلام شد

۳۳ انجمن از ۹۰ انجمن علمی دانشجویی شرکت کننده در انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران حد نصاب لازم را به دست آوردند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران ۱۱ آبان ماه با حضور ۹۰ انجمن علمی دانشجویی به صورت الکترونیکی برگزار و ۳۳ انجمن حد نصاب لازم را به دست آوردند.

انتخابات آن دسته از انجمن‌های علمی دانشجویی که در این دوره به حد نصاب نرسیدند یا شرکت نکردند؛ در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، زمان‌بندی برگزاری آن از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان به آدرس cultural.ut.ac.ir اعلام خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای مشاهده نتایج انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکدگان هنرهای زیبا، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکدگان علوم، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکدگان ابوریحان، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده دامپزشکی، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده علوم و فنون نوین، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکدگان البرز و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی به درگاه اینترنتی https://cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند.

مطابق ماده پنج آئین نامه تأسیس و فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی، هر دانشجوی شاغل به تحصیل در رشته مرتبط با موضوع فعالیت انجمن می‌تواند به عضویت انجمن درآید و در آن انجمن به فعالیت بپردازد.

کد خبر 533668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.