آیت الله جوادی: از رفتگر شهر تا مدیران باید در خدمت اسلام باشند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: از رفتگر شهر تا مدیران باید در خدمت اسلام باشند چراکه اینها سربازهای امام زمان (عج) هستند، اما برخی از آنها خودشان متوجه این موضوع نیستند.

به گزارش ایمنا، علی قاسم زاده شهردار اصفهان با حضور در منزل آیت الله شیخ اسدالله جوادی از اساتید حوزه و دانشگاه و شاگرد حاج آقا رحیم ارباب با وی دیدار کرد.

این عالم که پدر شهیدان مرتضی و مصطفی جوادی است، در این دیدار با بیان اینکه از ابتدای طلبگی به آیت الله ارباب ارادت داشتم و در مسجدی که ایشان در آن نماز می‌خواندند حضور پیدا می‌کردم و در همان مسجد هم درس می‌دادم، اظهار کرد: آیت الله ارباب به خواندن نمازهای طولانی انس داشتند، جمعه‌ها که آیت الله ارباب به این محله می‌آمدند از شهرهای اطراف اصفهان برای نماز به ما می‌پیوستند به گونه‌ای که جاده‌های اطراف بسته می‌شد. حضور برخی پزشکان هم در نماز ایشان قابل تأمل بود.

این استاد حوزه و دانشگاه که جز خانواده‌های چند شهیدی منطقه ۹ است، گفت: برخی مسئولان جهات اسلام و شرع را در برخی اوقات رعایت نمی‌کنند، اما دعا می‌کنیم خدا به شما کمک کند و کامل مفید باشید.

آیت الله جوادی با اشاره به زندگی در دوران جمهوری اسلامی اظهار کرد: کمال رضایت را داریم که در این زمان زنده‌ایم چراکه ما در دوره‌هایی زندگی کرده‌ایم که جرأت برخی مسائل و حرف زدن را نداشتیم، پدر من روحانی بود اما حاضر نبود که این لباس را زمین بگذارد و بارها به این خاطر به زندان رفت.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در زمان سلطنت اگر پرچم عزا در جایی برپا بود با همه عوامل برخورد می‌شد، اما اکنون دین داری اختیاری است و آزادی به معنای واقعی وجود دارد، اما عده‌ای متوجه این موهبت نیستند، گفت: به عدد افراد شهر وظیفه دارید حقی ناحق نشود و ناحقی حق، مسئولیت سخت است، مخصوصاً اگر بخواهید به وظیفه الهی عمل کنید.

شهردار اصفهان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از رهنمودهای آیت الله جوادی، از همراهی ایشان با مردم و مدیریت شهری در حل و فصل امور شهر قدردانی کرد.

کد خبر 533579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.