تلاش شبانه شهرداری اسلامشهر برای رفع آبگرفتگی معابر

از شب گذشته و با شروع اولین بارش‌های پائیزی عوامل خدوم خدمات شهری شهرداری اسلامشهر ضمن حضور فعال در مانور آمادگی عملیاتی مواجهه با بحران نسبت به رفع آبگرفتگی معابر اقدام کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، همزمان با بارش‌های قابل توجه دیشب با حضور نرگس محسنی سرپرست معاونت خدمات شهری و کلیه معاونان و مسئولان نواحی مناطق شش‌گانه و با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مربوطه مانور مقابله با بحران با هدف ارزیابی از میزان آمادگی عوامل خدمات شهری در مواجهه با بارش‌های زمستانی برگزار شد.

در این مانور پس از تشکیل جلسه در حوزه معاونت خدمات شهری و توجیه مسئولان و معاونان خدمات شهری، فرمان آغاز مانور توسط مرکز کنترل عملیات شهرداری صادر شد و در ادامه تیم‌های عملیاتی با اسکرت و پاشش فرضی ماده یخ‌زدا و پس از بارگیری ماسه و نمک از جایگاه‌ها و مراکز پیش بینی شده، توان و آمادگی خود را در مواقع بروز وضعیت بحرانی ناشی تغییرات آب و هوایی به نمایش گذاشتند.

تست تجهیزات مربوط به رفع آب گرفتگی معابر در نقاط پیش‌بینی شده و بازدید از ستاد بحران شهرداری در میدان الغدیر و در نهایت ارزیابی کلی مانور توسط معاون خدمات شهری به همراه «داوود علی‌نیا» مدیر خدمات شهری، پایان بخش این مانور بود.

حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق، معاونان و مسئولان خدمات شهری مناطق و نواحی تابعه، شب گذشته به صورت آماده‌باش کامل در معابر اصلی و فرعی حضور یافته و آب‌های سطحی ناشی از بارش باران را هدایت کردند تا مشکل و مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود.

کد خبر 533529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.