می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ قصد داریم ذوب آهن نوینی را نمایش دهیم

سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: این برد را باید به تمام کارگران زحمت کش کارخانه ذوب آهن، هواداران باشگاه و همه عوامل تیم و باشگاه تقدیم کنم؛ چرا که در این چند ماه اخیر جانانه کار کردند و باید به همه آنها خدا قوت و خسته نباشید بگویم.

فرشاد دادفر، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از حدود سه ماه پیش توانستیم همراه با هیئت مدیره در انتخاب کادر فنی دقت لازم را داشته باشیم و بهترین گزینه‌ها را برای هدایت ذوب آهن انتخاب کنیم. همینطور توانستیم برای تیم برنامه محور عمل کنیم و با انجام تمرینات منظم و بازی‌های دوستانه متعدد برای رقابت‌ها آماده شویم. خدا را شاکریم که وحدت خوبی بین کادر فنی، بازیکنان و مجموعه باشگاه شکل گرفت و با فراهم کردن امکانات لازم تلاش‌ها جواب داد و در بازی دیروز شاهد موفقیت تیم ذوب آهن بودیم.

وی ادامه داد: شب گذشته پس از بازی به رختکن رفتم و به بازیکنان و کادر فنی خدا قوت گفتم. بازیکنان در هوای بارانی فولاد شهر جانانه بازی کردند. موقعیت‌هایی زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. این برد را باید به تمام کارگران زحمت کش کارخانه ذوب آهن، هواداران باشگاه و همه عوامل تیم و باشگاه تقدیم کنم چرا که در این چند ماه اخیر واقعاً جانانه کار کردند و باید به همه آنها خدا قوت و خسته نباشید بگویم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن در خصوص پاداش این پیروزی به بازیکنان و کادر فنی، تصریح کرد: آئین نامه‌ای را در هیئت مدیره طراحی کرده‌ایم که بر اساس آن پاداشی را خدمت تمام عوامل تیم تقدیم کنیم. مطمئناً این برد حاصل زحمات همه عوامل بوده و از آنها تقدیر خواهیم کرد.

وی با اشاره به ادامه رقابت‌های لیگ برتر و عملکرد تیم ذوب آهن، افزود: بازی‌های سخت دیگری پیش رو داریم. هرگز ناامید نیستیم و با تلاش و پشتکار قصد داریم ذوب آهن نوینی را نمایش دهیم.

کد خبر 533486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.