اجرای پروژه گردشگری در شمال طاقانک

شهردار شهر طاقانک از اجرای پروژه گردشگری روی دو تپه شمال این شهر خبر داد و گفت: این طرح یک مکان گردشگری، زیارتی، اقامتی و رفاهی خواهد شد.

داود امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه لکه‌گیری آسفالت در شهر طاقانک طی هفته جاری انجام خواهد شد که در این راستا قراردادی با کارخانه آسفالت منعقد شده و ترانشه‌های فاضلاب شهری به میزان سه هزار مترمربع آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه کاشت گل‌های فصلی نیز در این شهر آغاز شده است، گفت: تکمیل پروژه سرمایه‌گذاری مجتمع تفریحی رفاهی شهرداری طاقانک، امری بسیار مهم است که فاز نخست آن با خاکبرداری انجام شده، فاز دوم نیز مربوط به احداث پمپ بنزین بوده که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار شهر طاقانک ادامه داد: تاکنون برای این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده و به حدود سه میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز نیاز دارد که بخشی از طریق دریافت تسهیلات از سازمان شهرداری‌ها و مابقی از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه المان‌های شهری توسط مشاور ذی‌صلاح طراحی خواهد شد تا ساماندهی ورودی و خروجی شهر صورت گیرد، ادامه داد: میدان ورودی شهر نیز توسط همین مشاور در دستور کار قرار دارد تا المانی متناسب با فرهنگ و آئین‌های این شهر شکل گیرد.

امیری از اجرای پروژه عظیم گردشگری روی دو تپه شمال شهر طاقانک خبر داد و گفت: روی یکی از تپه‌ها امامزاده وجود دارد که در برنامه‌ریزی انجام شده طرح یک مکان گردشگری، زیارتی، اقامتی و رفاهی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: الکترونیکی شدن شهرداری از دیگر برنامه‌ها است تا مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری، از منزل نیز بتوانند خدمات شهرداری را دریافت کنند.

کد خبر 533420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.