نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ آبان ماه با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتسال راگا رو در روی فردوس قم قرار گرفت که با گل‌های اسد شیر، اسماعیل وطنخواه و با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داد. راگا با این پیروزی شش امتیازه شد و در جایگاه دهم جدول قرار گرفت، فردوس قم هم با شش امتیاز و گل کمتر نسبت به راگا در رده یازدهم جای گرفت.

تیم فوتسال گیتی پسند میزبان تیم ملی حفاری خوزستان بود که با نتیجه هفت بر دو این تیم را شکست داد و با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سن ایچ ساوه صدر نشین شد، ملی حفاری خوزستان هم با سه امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت. گل‌های گیتی پسند را اصغر حسن زاده، سعید احمد عباسی (۳)، طاها مرتضوی، یوسفی و کریمی به ثمر رساندند، دو گل حفاری را هم حسین فهیمی و مهدی قلی زاده وارد دروازه گیتی پسند کردند.

تیم فوتسال کراپ الوند رو در روی مس سونگون صف آرایی کرد که دو تیم با گل‌های مهدی جاوید و بهزاد عظیمی برای کراپ و حمید احمدی و سعید تقی زاده برای مس سونگون به تساوی دو بر دو رضایت دادند. کراپ با ۱۵ امتیاز در جایگاه پنجم و مس سونگون با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند.

تیم فوتسال فرش آرا به مصاف زندی بتن کلار دشت رفت که این دوتیم هم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. فرش آرا با این تساوی ۱۱ امتیازه شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت، زندی بتن کلاردشت هم با ۱۰ اتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت. گل‌های این دیدار را محمدرضا رحمانیا و احمدرضا حسن پور برای فرش آرا و رحمان سارانی و رضا سپندار برای زندی بتن کلار دشت به ثمر رساندند.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان و شهروند ساری با تساوی بدون گل به بازی خود خاتمه دادند و فولاد زرند ایرانیان با سه امتیاز در رده دوازدهم و شهروند ساری با ۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال سپاهان میزبان تیم چیپس کامل مشهد بود که با نتیجه سه بر چهار از این تیم شکست خورد و با ۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت، چیپس کامل مشهد هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت. گل‌های سپاهان را مراد ناظری، میلاد چراغی و محمد باتی به ثمر رساندند، گل‌های چیپس کامل مشهد را هم علی اصغر سوبداری، محمد پیکان، سینا هادیان و حمیدرضا مرادیان وارد دروازه سپاهان کردند.

تیم فوتسال مقاومت البرز رو در روی سن ایچ ساوه به میدان رفت که با نتیجه شش بر پنج این تیم را شکست داد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. سن ایچ ساوه هم با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت. گل‌های این دیدار را شهاب طالبی، مهدی نوروزی، علیرضا ابوالقاسمی فرد، احسان سهیلی مقدم، بهروزی عظیمی و فرشید نادری (گل به خودی) برای مقاومت البرز و علی مروتی (۲)، فرشید نادری، علی رستمی و مهدی عامری برای سن ایچ ساوه به ثمر رساندند.

لازم به ذکر است که تیم‌های چیپس کامل مشهد، راگا، فولاد زرند ایرانیان و ملی حفاری یک بازی نسبت به بقیه تیم‌ها کمتر انجام داده‌اند.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 533418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.