بازیکنانم امروز خوب نبودند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگی است، در آسیا حضور دارد و تمام تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی دارند. موجودی ما در خط حمله ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی پس از شکست مقابل پیکان در نشست خبری اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی نزدیک را داشتیم چرا که پیکان تیم دونده‌ای است، تیم حریف در نیمه نخست بسیار دوید و بازیکنان ما را هم وادار به دویدن کرد. ۲۰ دقیقه اول به طور کامل بازی در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: زمانی که بِکِش بِکِش راه انداختند، می‌خواستیم هادی محمدی را به زمین بیاوریم و بازی را با سه دفاع پیگیری کنیم که قبل از این تعویض، گل دریافت کردیم. امروز دروازه‌بانمان متزلزل نشان داد و اعتماد به نفس مدافعان وسط را گرفت.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه بچه‌های ما امروز خوب نبودند، تصریح کرد: تراکتور به خط هافبک و خط هافبک به سامان نریمان جهان متکی است، عملکرد این بازیکن نیز خوب نبود که در نتیجه کار تیم با مشکل مواجه شد. برای هر بازیکن نمره‌ای در نظر می‌گیریم که میانگین امتیاز بازیکنان ما پایین بود، هر تیمی مثل فوتبال امروز ما بازی کند این چنین مجازات می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: تراکتور تیم بزرگی است، در آسیا حضور دارد و تمام تیم‌ها مقابل ما انگیزه بالایی دارند. موجودی ما در خط حمله ۵۰ درصد کاهش یافته است، هر کدام از فرصت‌هایی که در این بازی داشتیم اگر به عباس‌زاده می‌رسید، گل می‌شدند.

وی در خصوص بازیکنان تراکتور، گفت: با سه هافبک بازی می‌کنیم که امروز شاهین ثاقبی به عنوان هافبک رابط را در اختیار نداشتیم و بهزاد سلامی باید علاوه بر وظایف خود، وظایف ثاقبی را هم انجام می‌داد که کمی دست ما بسته بود. برای جبران گل‌های خورده باید بازیکنان خطوط جلو را عوض می‌کردیم، گرم کردن ناصری چند پیام داشت و می‌توان از این دروازه‌بان هم در آینده استفاده کنیم. محمدرضا اخباری جز بازیکنان خوب است که امروز روز خوب او نبود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: کسانی را وارد بازی کردیم که خوب سانتر می‌کردند، آنان نیز بازیکن قد بلند آوردند ما هم آرش قادری را به خط حمله منتقل کردیم تا از توان سرزنی او استفاده کنیم که برنامه خوب اجرا نشد. متأسفانه نتوانستیم بازیکنان حریف را به خوبی دور بزنیم، برای روزهایی که خوب نیستیم هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه پیکان نسبت به ما استراحت بیشتری انجام داده بود، اظهار کرد: در آن بازی بیشتری که نسبت به پیکان انجام دادیم، دو بازیکن خوب تیم را از دست دادیم. ۳۰ دقیقه پایانی بر بازی مسلط شدیم، ولی دلیل آن عقب نشینی حریف بود و تمهیدات لازم را اندیشیده بودند. نمی‌خواهم به عقب باز گردم، اما تراکتور یک پله از رقبا عقب هست و از تعطیلی روزهای آتی برای جبران فاصله با سایر تیم‌ها استفاده خواهیم کرد. کاری می‌کنیم بردها ادامه‌دار باشد و روی باخت‌ها هم خط بکشیم.

کد خبر 533384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.