تراکتور ۱ _ پیکان ۲/ پیکان سومین شکست تراکتور را رقم زد

تیم فوتبال تراکتور در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال رو در روی پیکان قرار گرفت که بازی را با نتیجه دو بر یک به این تیم واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تراکتور امروز جمعه _۱۴ آبان ماه_ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی رو در روی پیکان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد.

دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان

ورزشگاه: سپهبد قاسم سلیمانی

داوران: سیدعلی‌اصغر مؤمنی، سیدیعقوب حجتی، هیوا بهمنی و امیرسامان سلطانی

ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، سید عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، علی دشتی، پیمان بابایی، سعید واسعی، آرش قادری، عبدالله ناصری و بهزاد سلامی.

سرمربی: فیروز گریمی

ترکیب تیم فوتبال پیکان: فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، امیر حسین غلامی، بهروز نوروزی فر، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، پیمان رنجبر، محمد جواد آزاده، مجتبی حق دوست، محمد حسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.

سرمربی: مجتبی حسینی

کارت زرد:

تراکتور: سامان نریمان جهان (دقیقه ۴۵)

پیکان: ابراهیم صالحی (دقیقه ۸۹)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: پیمان بابایی (دقیقه ۶)

پیکان: اسماعیل بابایی (دقیقه ۳۷)، محمد جواد آزاده (دقیقه ۴۰)

شرح بازی:

تراکتور در این دیدار دو بازیکن ارزشمند خود شاهین ثاقبی و محمد عباس زاده را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. تی تی ها در دقیقه ۶ توسط پیمان بابایی به گل نخست بازی رسیدند، اما در ادامه این پیکانی‌ها هستند که حمله و موقعیت ایجاد می‌کنند. بازیکنان پیکان جواب بازی خوب خود را در دقایق ۳۷ و ۴۰ گرفتند و با نتیجه دو بر یک از تراکتور پیش افتادند. داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که اتفاقی رخ نداد و این نیمه با برتری دو بر یک پیکان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم تراکتور بازی بهتری ارائه داد و موقعیت سازی کرد ولی این فرهاد کرمانشاهی بود که اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. دوتیم موقعیت خطرناک روی دروازه هم ایجاد می‌کنند ولی بی ثمر است. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای این نیمه در نظر گرفت که در نهایت بازی با پیروزی دو بر یک پیکان به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: ارسال بازیکن پیکان باعکس العمل خوب اخباری دفع شد.

دقیقه ۲۷: ضربه سر پیمان رنجبر با اختلاف کم از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: اخباری در محوطه جریمه خود اشتباهی انجام داد که توپ به موقع از دهانه دروازه تراکتور دور شد.

دقیقه ۵۵: شوت حبیبی نژاد را فرهاد کرمانشاهی با عکس العملی خوب دفع کرد و توپ برگشتی که توسط فتحی زده شد را هم دفع کرد و اجازه نداد دروازه پیکان باز شود.

دقیقه ۶۷: ضربه سر بازیکن پیکان به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۶: عبدالله ناصری با نفوذی که داشت توپی روی دروازه پیکان فرستاد که پیمان بابایی با ضربه سر این موقعیت را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۳۷: اسماعیل بابایی شوتی به سمت دروازه تراکتور زد که اخباری هیچ واکنشی نشان نداد گل تساوی برای پیکان به ثمر رسید.

دقیقه ۴۰: محمد حسین فلاح پاسی در محوطه جریمه تراکتور داد که محمد جواد آزاده با حضوری به موقع گل دوم پیکان را وارد دروازه اخباری کرد.

کد خبر 533373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.