هیچ گونه مشکل آبگرفتگی در سطح شهر نداریم/ استمرار آماده‌باش نیروهای خدمات شهری شهرداری

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر مقارن با ساعت ۱۷:۳۰ امروز هیچ گونه مشکل آبگرفتگی در سطح معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر نداریم و تمام موارد آبگرفتگی حتی در منازل شهروندان برطرف شده است.

مهدی بقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امشب احتمال بارندگی نیز وجود دارد از این رو اکیپ‌های خدمات شهری و مدیریت بحران همچنان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند که امیدواریم آن را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم تا همه از بارش باران رحمت الهی استفاده خوبی ببرند.

وی با اشاره به رفع کامل حدود ۷۰۰ مورد آبگرفتگی در سطح شهر و منازل شهروندان، تصریح کرد: اکیپ خدمات شهری مناطق، مسئولان امور شهر و نیروها به جهت اینکه برخی از مشکلات تاسیساتی بوده و کار آنها بعد از رفع آبگرفتگی آغاز شده، مشغول فعالیت هستند که امیدواریم برای موارد بعدی آمادگی بهتری داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مجموع خدمات شهری آماده انجام فعالیت برای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان هستند.

بقایی تاکید کرد: نیروهای خدمات شهری مناطق شهرداری به هیچ عنوان اقدام به برداشتن یا جابه‌جایی دریچه‌های فاضلاب در کوچه‌ها و معابر نکردند و این اقدام توسط شهروندان برای هدایت آب‌های سطحی انجام شده است.

کد خبر 533369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.