حوادث رانندگی اولین بارش پاییزی در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی گفت: با آغاز اولین بارش پاییزی تاکنون امدادرسانی به سه سانحه مهم رانندگی توسط سه ایستگاه آتش‌نشانی انجام شده است.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه، آتش‌نشانان از حوالی ساعت هفت صبح امروز در سطح شهر آماده‌باش بودند، اظهار کرد: با شروع بارندگی از صبح امروز تاکنون آتش‌نشانان مشغول عملیات‌های امدادرسانی هستند.

وی افزود: در پی بارش باران اولین تصادف زنجیره‌ای امروز در جاده شیراز زرقان رخ داد که در پی برخورد تریلی با نیوجرسی وسط جاده و سپس برخورد زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و چند خودروی سواری منجر به مسدود شدن جاده و نشت شدید گازوئیل شد که تیم امداد جاده‌ای از ایستگاه ۱۵ سریعاً در محل قرار گرفته و با خاکپاشی گازوئیل سطح جاده را پاکسازی و خودروها را به محل امن انتقال دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: تصادف و برخورد شدید خودروی کامیون با نیسان آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ را به جاده خان زنیان راهی کرد در این حادثه راننده و سرنشین خودروی نیسان در اتاقک خودرو گرفتار بودند که توسط آتش‌نشانان از خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند.

قانع ادامه داد: سومین سانحه رانندگی حاصل برخورد تریلی با موانع حاشیه جاده در بلوار خلیج فارس ساعت ۱۰ صبح به ایستگاه ۱۳ گزارش شد، این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشت و با ایمنی سطح جاده و انتقال خودرو به محل امن پایان یافت.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند همه پرسنل این سازمان آمادگی کامل در جهت امدادرسانی سریع و به موقع با تجهیزات کامل را دارند.

کد خبر 533364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.