مدیریت شهری اصفهان حامی نوجوانان کارآفرین است

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اصفهان زیبا و دوست داشتنی و ایرانی که قلب همه ما برای آن می‌تپد به انرژی شما نیاز داره و با حضور شما آینده، آینده روشنی هست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی امروز (جمعه ۱۴ آبان‌ماه) در اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی نوجوان کارا، اظهار کرد: به نمایندگی از شهردار که به دلیل تداخل جلسه‌ای فرصت حضور پیدا نکردند، خدا قوت و هزاران آفرین به بچه‌ها می‌گویم.

وی خطاب به خانواده‌ها، گفت: قدر فرزندان خودتان را بدانید، من خود صاحب سه فرزند هستم و دنیای متفاوت آنها را می‌بینم و گاهی اوقات استرس می‌گیرم که چرا مثل دوره ما دائماً در حال نوشتن مشق نیستند یا تمامی نگرانی‌هایی که والدین دارند برای من هم مطرح است، اما واقعیت این است دنیای نوجوانان امروز، دنیای متفاوتی است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همه ما در هر سطحی، تفاوت و فاصله‌ای که امروز فرزندانمان با ما دارند را احساس می‌کنیم و باید باور کنیم که زمانه متفاوتی است.

شاهمرادی تصریح کرد: ما باید ایمان داشته باشیم که فرزندان ما هم می‌توانند با کمک و همراهی و دعای خیر ما و باور داشتن به آنها به درجات عالی و بزرگ برسند.

وی اضافه کرد: من به عنوان فردی که وظیفه مختصری دارم، تمام قد حامی شما هستم و امیدوارم با همت شما سابقه درخشانی که شهر در زمینه‌های مختلف دارد، ادامه پیدا کند و ما نیز تلاش می‌کنیم که زمینه برای رشد فرزندان این شهر فراهم کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اضافه کرد: امیدوارم فصل به فصل این سالن پر و خالی شود و گروه‌های مختلف حضور داشته باشند و خواهش می‌کنم به ناامیدی‌ها و فضاهای یاس آلودی که فکر می‌کنم بیشتر متأثر از فضاهای سیاسی است، توجه نکنید.

شاهمرادی ادامه داد: اصفهان زیبا و دوست داشتنی و ایرانی که قلب همه ما برای آن می‌تپد به انرژی شما نیاز دارد و با حضور شما آینده روشن هست.

کد خبر 533317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.