۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
مصدومیت طولانی مدت هالند

ستاره نروژی دورتموند احتمالاً برای مدتی از دنیای فوتبال و زمین مسابقه دور باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، در بازی قبلی دورتموندی‌ها، ارلینگ هالند از روی نیمکت بازی تیمش در سیگنال ایدونا پارک را تماشا کرد تا آژاکس بار دیگر بروسیا را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد و باز خودش را به این تیم دیکته کند.

در حال حاضر شانس تیم بوندسلیگایی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا کمتر شده و این در حالی است که ستاره این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. هالند در اولین رویارویی این تیم‌ها دچار مصدومیت شد و ممکن است تا سال آینده از میادین دور باشد. دورتموند در اوایل اکتبر اعلام کرد که او چند هفته از میادین دور خواهد بود، اما اکنون به نظر می‌رسد که این مدت بسیار بیشتر از تخمین اولیه باشد.

بازیکن سابق دورتموند یعنی یان آژ فیورتوف -دوست نزدیک خانواده هالند - پیش از این در خصوص مصدومیت هالند توضیح داده: بازی مقابل آژاکس ممکن است آخرین بازی هالند تا پایان سال باشد. بوروسیا دورتموند درباره این موضوع سکوت اختیار کرده است و هنوز خبری در مورد بهبودی مورد انتظار درباره ستاره نروژی منتشر نشده است.

پزشکان تیم دورتموند اعتقاد دارند که بازگشت هالند به میادین پیش از اتمام سال جاری میلادی تقریباً غیرممکن خواهد بود. البته همه چیز به دوران ریکاوری و سرعت از سرگیری تمرینات توسط مهاجم این تیم بستگی دارد. با این وجود همه در این تیم خود را آماده کرده‌اند تا سال را بدون هالند تمام کنند.

مهاجم جوان و گلزن دورتموند قبل از مصدومیت در ۱۰ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده بود. پدرش هنوز در مورد آینده او، تصمیم قاطعی نگرفته است و جواب‌های بی ربطی به سوالات خبرنگاران می‌دهد: خواهیم دید در آینده چه می‌شود. شما به ورزشگاه دورتموند نگاه کنید، چه شکوهمند و بزرگ است!. امروز ۶۷ هزار نفر اینجا هستند و معمولاً ۸۲ هزار نفر می‌آیند و این حمایت‌ها برای یک باشگاه فوق‌العاده است.

کد خبر 533314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.