کونته: پروژه تاتنهام غیرممکن نیست

سرمربی جدید تیم لندنی پس از کسب اولین پیروزی از آینده امیدوارکننده تیمش صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهامی ها پس از پیروزی هیجان‌انگیز تیمش مقابل ویتسه در رقابت‌های لیگ اروپا اعتراف کرد که تیمش نیاز دارد تا در زمینه‌های مختلف بهبود یابد و تلاش زیادی به خرج دهد تا پروژه به ثمر بنشیند.

تاتنهام اسپرز در اولین بازی کونته مقابل حریف هلندی در لیگ کنفرانس اروپا یک پیروزی سخت با نتیجه ۳-۲ به دست آورد. تیم اهل شمال لندن در مسابقه‌ای که سه کارت قرمز دریافت کرد و تقریباً سه گل را از دست داد، در نهایت موفق شد دست پر از بازی بیرون بیاید و نتیجه مورد علاقه‌اش را کسب کند.

کونته پس از بازی تیمش گفت: این بازی دیوانه کننده بود. معمولاً من این نوع بازی‌ها را دوست ندارم. بازی دیوانه کننده بازی است که در آن هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. اما در عین حال فکر می‌کنم ما باید برنده شویم و خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی تاتنهام افزود: با سه گل جلو افتادیم و سپس دو گل دریافت کردیم. می‌توانستیم با سازمان دهی بیشتر کار کنیم و گلی دریافت نکنیم اما کارت قرمز کار ما را دشوار کرد. البته پیروزی علی رغم دشواری‌ها در جریان بازی برای روحیه بازیکنان خوب است.

وی راجع به روحیه بازیکنانش گفت: بازیکنان باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و برای این کار نیاز به کار جدی و مصمم است. باید در بازه زمانی سریع کار خود را انجام دهیم و فرصت کمی داریم تا به شرایط مطلوب برسیم. مطمئناً باید پیشرفت کنیم. اکنون فقط یک روز تا بازی بعد فرصت داریم. فردا نمی‌توانیم با بازیکنانی که امشب بازی کردند کار کنیم. آنها فردا باید استراحت کنند و تمرینات خود را با بازیکنانی انجام می‌دهیم که بیشتر از سایرین استراحت کرده‌اند.

کونته در پایان اظهار کرد: باید کمی صبر داشته باشیم زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که باید روی آن‌ها کار کنیم. از نظر تاکتیکی و فیزیکی مسائل زیادی وجود دارند. البته من واهمه‌ای از پروژه تاتنهام ندارم و اهداف غیرممکن نیستند. مطمئنم که با تلاش می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

کد خبر 533312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.