اقتدار دریایی سپاه پاسداران پشتوانه ناوگان ملی کشتیرانی است

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی گفت: تداوم فعالیت صنعت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی بدون پشتوانه و اقتدار دریایی نیروهای ارزشمند نظامی میسر نخواهد بود.

به گزارش ایمنا، پیام محمدرضا مدرس خیابانی به شرح زیر است؛

بار دیگر شجاعت، ارادۀ مستحکم و عزم راسخ دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی توطئه استکبار جهانی را در آستانه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با نظام سلطه نقش بر آب کرد و برگ زرین دیگری را بر افتخارات ایران اسلامی افزود و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

این پیروزی مقتدرانه و هوشمندانۀ جان‌برکفان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست آمریکا موجب خشنودی عموم ملت شهیدپرور ایران و احساس غرور همۀ مظلومان در جای جای عالم گردید.

بی شک تداوم فعالیت صنعت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی به عنوان بازوی اقتصاد کشور نیز بدون پشتوانه و اقتدار دریایی نیروهای ارزشمند نظامی میسر نخواهد بود و این مهم در پشتیبانی‌های مکرر نیروی دریایی سپاه پاسداران از ناوگان ملی و تجاری کشور طی سالیان اخیر به وضوح نمایان گردیده است.

این موفقیت بزرگ پاسداران جان برکف و پر صلابت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون جناب عالی و همرزمان سرفراز را در دوام خدمت به نظام و انقلاب اسلامی، تحت عنایات خاصّه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت فرمانده معظّم کل قوا، حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: تسنیم

کد خبر 533307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.