ترکیب احتمالی سپاهان برابر ذوب آهن

شاگردان محرم نویدکیا در هفته چهارم لیگ برتر امروز (جمعه) به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان امروز از ساعت ۱۸‬ در هفته چهارم لیگ برتر در اصفهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوبی ها هفته گذشته نتوانستند برابر پیکان به میدان بروند و زرد پوشان نیز تلاش می‌کنند روند رو به رشد خود را حفظ کنند و به دنبال چهارمین برد خود در ادامه لیگ بیست و یکم هستند.

نت، گلر ثابت زرد پوشان

کریستوفر نت گلر اتریشی سپاهان به احتمال فراوان درون دروازه زرد پوشان خواهد ایستاد. او تا اینجای کار توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و دروازه خود را بسته نگه دارد. البته نقش مدافعان زرد پوش در این خصوص حائز اهمیت است.

پورقاز و دیگران

پس از مدتی دوری از میادین عزت الله پورقاز مدافع مرکزی زرد پوشان برابر ذوب آهن خواهد بود. نفرات دیگر سپاهان در خط دفاع را گئورگی ولسیانی، امید نور افکن و دانیال اسماعیلی فر تشکیل می‌دهند. دفاع سپاهان در لیگ بیست و یکم نشان داده به این راحتی‌ها گل نمی‌خورد و مهاجمان حریف کار سختی را برابر آنها خواهند داشت.

خط میانی

در میانه میدان محرم نوید کیا برای این دیدار روی حضور مسعود ریگی، سروش رفیعی و جلال الدین علی محمدی حساب ویژه ای باز کرده است. سه هافبک میانی سپاهان در دیدارهای قبلی نیز با یکدیگر کار کرده‌اند و هماهنگی زیادی در میدان دارند. در فصل جدید معمولاً مسعود ریگی و جلال علی محمدی دو بازیکن جلوی ۴ مدافع تیم به شمار می‌روند و یک خط جلوتر از این دو بازیکن، سروش رفیعی قرار دارد.

سه مهاجم در خط حمله

محمد رضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباز زاده سه مهاجم محرم نوید کیا برای این دیدار هستند. تیم سپاهان با ترکیب همیشگی خود یعنی ۳-۳-۴ بازی خواهند کرد و سعی می‌کنند در خط حمله بیشترین نفرات را در زمین حریف داشته باشند. این در حالی است که بازیکنانی همچون یاسین سلمانی، فرشاد احمد زاده و محمد رضا خلعتبری نیز در نیمه دوم می‌توانند به جمع فوروارد های تیم اضافه شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر ذوب آهن

کریستوفر نت، عزت الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، امید نور افکن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، جلال الدین علی محمدی، محمد رضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباز زاده.

کد خبر 533293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.