ترکیب احتمالی استقلال برابر فجر سپاسی

شاگردان مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر امروز (جمعه) به فجر سپاسی شیراز خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و فجر سپاسی امروز از ساعت ۱۸ و در هفته چهارم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی لیگ برتر را با سه برد پیاپی برابر رقبا شروع کرده‌اند. از طرف دیگر شاگردان کلانتری با یک برد و دو باخت و کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند دومین برد خود را در لیگ برتر بدست آورند.

حسینی درون دروازه

گلر استقلال در چهارمین بازی لیگ بیست و یکم، سید حسین حسینی است. قطعاً در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و مظاهری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه شاهد خواهیم بود. احتمالاً کادر فنی در لیگ پیش رو از سیستم چرخشی استفاده می‌کند و تا زمانی که بازیکنی اشتباه نکند جای خود را از دست نمی‌دهد. شانس حسینی در این زمینه بیشتر است.

سه مدافع همیشگی

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی که به دلیل مصدومیت همچنان دور از میادین است با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد.

کمربند میانی استقلال

احتمال می‌رود در وسط میدان، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی پور در این مسابقه مانند دیدار گذشته آبی‌ها از ابتدا به بازی گرفته خواهد شد؛ این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان بازیکنانی همچون زبیر نیک نفس، سبحان خاقانی و جعفر سلمانی به میدان خواهند آمد.

ارسلان در کنار یامگا

به نظر می‌رسد کوین یامگا و ارسلان مطهری بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فجر سپاسی

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و کوین یامگا

کد خبر 533290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.