عملیات احداث ۹۵ واحد مسکونی برای محرومین در چادگان

فرماندار چادگان گفت: : احداث ۲۳۷ واحد مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن و ۹۵ باب واحد مسکونی توسط کمیته امداد امام شهرستان چادگان در حال انجام است.

عباس توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تأمین مسکن نیازمندان شهرستان چادگان، اظهار کرد: احداث ۲۳۷ واحد مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن و ۹۵ باب واحد مسکونی توسط کمیته امداد امام این شهرستان در حال انجام است که تاکنون دو باب منزل افتتاح شده است.

وی افزود: تعداد ۶۵ واحد مسکونی نیز با صدور پروانه توسط دهیاری‌ها و اعطای تسهیلات با معرفی بنیاد مسکن و با همکاری بانک‌های عامل شهرستان توسط متقاضیان در حال ساخت است.

فرماندار چادگان گفت: در زمینه اجرای طرح اقدام ملی با اداره کل راه و شهرسازی استان واگذاری زمین در شهرهای چادگان و رزوه صورت گرفته است.

توکلی اضافه کرد: عملیات اجرای آسفالت جاده چادگان اصفهان به مقدار دو هزار و ۵۰۰ متر طول و حجم بیش از هفت هزار تن آسفالت توسط اداره راه و شهرسازی اجرا و مراحل پایانی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت معابر ۱۲ روستای بخش چنار رود شهرستان چادگان، گفت: امسال سه هزار و ۵۰۰ تن آسفالت با اعتباری بالغ بر هجده میلیارد ریال در مدت پنج ماه در این روستاها انجام شد.

کد خبر 533202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.