فعالیت سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده/کاهش ۳ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از دیروز شاهد ورود سامانه بارش‌زا به استان از سمت مناطق غربی بودیم که این سامانه تا اوایل هفته آینده این سامانه بر روی استان اصفهان فعال است، در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق دو تا سه درجه کاهش می‌یابد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از دیروز شاهد ورود سامانه بارش‌زا به استان از سمت مناطق غربی بودیم و از بوئین و میاندشت چهار دهم میلی متر و خوانسار یک دهم میلی متر بارش گزارش شده است، تا اوایل هفته آینده این سامانه بر روی استان اصفهان فعال است و بارش شدید باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات مناطق سردسیر استان بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: اوج فعالیت این سامانه از اواخر روز پنجشنبه تا روز شنبه و شدت بارش‌ها برای مناطق شمال، شرق و مرکز استان پیش بینی شده است که منجر به اختلال در ترددهای شهری و جاده‌ای در این مناطق می‌شود.

هنرمند در خصوص وضعیت شهر اصفهان ادامه داد: آلودگی در ساعات اولیه صبح روز شنبه در شهر اصفهان و دیگر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق دو تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۵ درجه و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: کاشان با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 533190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.