تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس۳ کشته و ۲۲ مصدوم داشت

تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو سه کشته و ۲۲ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ایمنا، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت ۱۰ دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در حدفاصل منطقه ایرانخواه و صاحب محدوده روستای جنیان با هم برخورد کرده که سه کشته و ۲۲ زخمی داشت.

مهدی خوش‌قدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کردستان درباره جزئیات این حادثه، با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه پنج تیم عملیاتی به این محور اعزام شد، اظهار کرد: در این تصادف به ۲۲ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شد به‌طوری‌که ۵ نفر در صحنه تصادف به صورت سرپایی مداوا و ۱۷ نفر نیز با همکاری فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و آتش‌نشانی به مراکز درمانی سقز منتقل شد.

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در کردستان

سرهنگ عیسی گوهری، فرمانده پلیس‌راه استان کردستان نیز با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده سقز-دیواندره، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت ۱۰ دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در محدوده روستای جنیان برخورد کرده که منجر به سه کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم‌وطنانمان شد.

وی افزود: بر اثر این تصادف دو نفر در محل تصادف کشته شده و یک نفر از مسافران خانم که حالش وخیم بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت و از افراد مصدوم حادثه نیز حال دو نفر دیگر وخیم است.

گوهری با بیان اینکه علت حادثه توجه‌نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس بود، گفت: اتوبوس از استان کرمانشاه به سمت استان آذربایجان غربی در حال تردد بوده است.

منبع: رکنا

کد خبر 533141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.