مردم ایران به پروژه نفوذ دشمنان آگاه هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در پیامی فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را که یادآور حماسه‌های ماندگار در تاریخ معاصر ایران است را به مردم شریف و متدین استان اصفهان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایمنا، در پیام محمد نورصالحی، آمده است:

"۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش‌آموزان این مرز و بوم حماسه‌هایی از جنس فداکاری، ایثار و عشق آفریدند. حماسه‌هایی که عظمت خویش را از قلب‌های سبز و مالامال از عطوفت نوجوانان عاشق به ارث برد.

امروز پس از گذشت چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد تشدید خصومت‌های زورگویان عالم به‌ویژه شیطان بزرگ علیه مردم ایران هستیم. عدم موفقیت دشمنان ما در طول این سال‌ها آن‌ها را به این طمع انداخته است که با پروژه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی در سطوح مختلف اجتماع، اهداف استعماری خود را دنبال کنند اما ملت بصیر و انقلابی ایران به این حقیقت واقف است.

شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید در راه مبارزه با استکبار جهانی، این روز پرشکوه را به دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور عزیز ایران و جوانان غیور استان اصفهان تبریک گفته و امیدوار است با همت و تلاش همگان، ایران بزرگ در آینده‌ای نزدیک به جایگاه واقعی خود دست یابد."

کد خبر 533128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.