رقیب های سپاهان منتظر دربی اصفهان هستند

یک کارشناس فوتبال گفت: ذوب آهن بسته بازی خواهد کرد ولی در ضد حملات و ضربات ایستگاهی خطرناک است. رقیب‌های سپاهان منتظر دربی اصفهان هستند تا این تیم امتیاز از دست دهد ولی با شرایطی که سپاهان دارد می‌تواند برنده بازی باشد.

مجید بصیرت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دربی اصفهان اظهار کرد: سپاهان و ذوب آهن همیشه بازی‌های خاصی داشتند، اینکه کجای جدول قرار دارند اهمیتی ندارد، خلاف دربی تهران این رقابت همیشه گل داشته و برنده آن تا لحظات آخر بازی مشخص نبوده است.

وی ادامه داد: سپاهان شرایط خوبی دارد، یکی از بهترین تیم‌های دو دهه این باشگاه تیم حال حاضر است و اگر مشکلی پیش نیاید راحت قهرمان خواهد شد. با مهدی تارتار هم بازی بودم و در کلاس A آسیا با یکدیگر بودیم که تفکرات این مربی را می‌دانم، نخست می‌خواهد گل نخورد و از تک موقعیت‌ها استفاده کند که می‌تواند بازی را برای سپاهان سخت کند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: تیم هوادار رو به روی سپاهان قصد داشت بازی را واگذار نکند که فکر می‌کنم ذوب آهن هم از این تاکتیک استفاده کند و کاملاً منطقی است زیرا اگر بخواهند مانند مس رفسنجان باز بازی کنند گل‌های زیادی دریافت می‌کنند. ذوب آهن بسته بازی خواهد کرد ولی در ضد حملات و ضربات ایستگاهی خطرناک است. رقیب‌های سپاهان منتظر دربی اصفهان هستند تا این تیم امتیاز از دست دهد ولی با شرایطی که سپاهان دارد می‌تواند برنده بازی باشد.

بصیرت با بیان اینکه تیم ذوب آهن بهتر از سال‌های گذشته است ولی در حد قهرمانی نیست، تصریح کرد: ذوب آهن تیم قابل احترامی است که می‌تواند برای مدعیان قهرمانی مشکل ساز شود و بازی با استقلال عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: امسال پرسپولیس تیم و شرایط سال گذشته که بیشتر بازی هارا پیروز شود ندارد و اگر آسیب دیدگی یا محرومیتی برای بازیکنان سپاهان رخ ندهد این تیم می‌تواند قهرمان باشد.

کد خبر 533125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.