معضل نامگذاری نامناسب معابر برای مردم لردگان

عضو شورای اسلامی شهر لردگان گفت: مردم برای تماس با تاکسی تلفنی، اورژانس یا دریافت بسته پستی با مشکل مواجه هستند زیرا آدرس دقیقی نمی‌توانند ارائه کنند لذا از دوره پنجم شورا هم پیگیر هستیم تا به طور دقیق معابر بی نام یا دارای اسامی تکراری، ساختارمند نامگذاری شده و مشخص شوند.

محمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نامگذاری معابر در لردگان با مشکلاتی مواجه بوده و بسیاری از معابر شهر هنوز نامگذاری نشده یا دارای اسامی تکراری است، اظهار کرد: با الحاق روستاهای شیرانی، خاردان و حاجی آباد در گذشته به شهر لردگان، این معضل بیشتر مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم برای تماس با تاکسی تلفنی، اورژانس یا دریافت بسته پستی با مشکل مواجه هستند زیرا آدرس دقیقی نمی‌توانند ارائه کنند؛ لذا از دوره پنجم شورا هم پیگیر هستیم تا به طور دقیق معابر بی نام یا دارای اسامی تکراری، ساختارمند نامگذاری شده و مشخص شوند زیرا شرایط فعلی شایسته شهر نیست.

عضو شورای اسلامی شهر لردگان با بیان اینکه بعد از مشخص شدن این مهم، تمام موارد باید توسط شورای فرهنگی شهر تأیید شود، توضیح داد: در دوره فعلی شورا هم پیگیری ادامه دارد. باید بعد از نامگذاری برای تمام معابر تابلو خریداری و نصب شود که نیازمند بیش از یک میلیارد تومان اعتبار است و این مبلغ در حال حاضر موجود نیست اما نامگذاری را می‌توان رایگان انجام داد.

نادری اظهار کرد: پس از نامگذاری جدید، این اسامی در فضای مجازی منتشر شده و به دستگاه‌های خدمات رسان اعلام می‌شود تا نقشه شهر به این نحو در دسترس عموم قرار گیرد و مردم هم از طریق تلفن همراه از آن مطلع باشند. با این اقدام مشکل مردم در خصوص خدمات آتش‌نشانی، شهرداری، اورژانس، پلیس و پست رفع می‌شود.

نادری اظهار کرد: در این راستا از یک شرکت تاکسی اینترنتی که معابر با نامگذاری فعلی شهر را دارد، نقشه کامل شهر دریافت شد تا معابر سه روستای الحاقی به لردگان هم به درستی مشخص باشد. پس از آن با یک شرکت نامگذاری معابر وارد مذاکره شدیم تا مراحل بعدی کار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: معابر فاقد نام، دارای نام تکراری و دارای نام غیر تکراری مشخص شده است که نسبت به نامگذاری دقیق آن اقدام خواهد شد. نامگذاری معابر شهر به نام شهدا، مفاخر ادبی و فرهنگی و به ویژه اهالی لردگان مدنظر خواهد بود.

کد خبر 533103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.