تمام‌قد در خدمت فرهنگ تقریب هستیم

شهردار گنبدکاووس با اشاره به ضرورت همدلی میان نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان و منطقه، گفت: تمام‌قد در خدمت فرهنگ تقریب و اهداف متعالی فرهنگی شهرستان خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، سید علی‌اصغر موسوی در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با حضور مسئولان ارشد شهرستانی با بیان اینکه در هر شهر و استانی که ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی با همکاری همه نهادهای دلسوز انقلاب فعال شده شاهد توسعه منطقه بوده‌ایم، اظهار کرد: ما به مجموعه جهاد دانشگاهی به چشم یک نعمت بزرگ برای رشد و توسعه شهر نگاه می‌کنیم و قطعاً در این مسیر گام خواهیم برداشت.

وی تاکید کرد: تمام‌قد در خدمت اهداف متعالی فرهنگی شهرستان خواهیم بود چرا که بی‌شک فرهنگ تقریب یکی از مهم‌ترین این فرهنگ‌ها است.

حجت‌الاسلام محمود ترابی، امام‌جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی یک دانشگاه فرا منطقه‌ای و با نگاهی بلندمدت است، گفت: باید سطح ارائه خدمات این دانشگاه را در سطح منطقه افزایش داده و دانشجویان سراسر منطقه را به سمت این دانشگاه سوق دهیم.

وی با تأکید بر نقش بسیار مثبت و ارزنده نماینده ولی‌فقیه در استان و رضا صابری معاون وقت دانشگاه مذاهب اسلامی کشور در راه‌اندازی این دانشگاه در استان گلستان و گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: در ادامه این نگاه‌های مثبت در استان گلستان باید همان‌طور که به‌درستی از جامعه المصطفی حمایت شد از این دانشگاه نیز حمایت مادی و معنوی صورت گیرد.

امام‌جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس سرشار از ظرفیت‌های بالقوه است، اضافه کرد: دانشگاه مذاهب اسلامی می‌تواند ظرفیت بزرگ اقوام و مذاهب را در این شهرستان از نگاهی تمدنی و جدید به بروز و ظهور رسانده و در سطح کشور و منطقه جلوه خاصی بدهد.

جهاد دانشگاهی می‌تواند ظرفیت‌های شهری را متبلور کند

عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی می‌تواند در معادلات استانی و ملی گنبدکاووس را به یک برند تبدیل کند، بیان کرد: قرار گرفتن ظرفیت جهاد دانشگاهی در کنار این دانشگاه هم که به تازگی رخ داده است می‌تواند به تبلور نقش‌آفرینی این دانشگاه کمک بارزی کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه مذاهب می‌تواند گنبدکاووس را تبدیل به یک شهر ممتاز در منطقه کند، تصریح کرد: بدون شک جهاد دانشگاهی و دانشگاه مذاهب می‌تواند به‌عنوان دو ضلع از مربع توسعه شهرستان گنبدکاووس ایفای نقش کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تقدیر از همراهی شهرداری و شورای شهر با مجموعه‌های انقلابی در سطح شهرستان، تأکید کرد: انتظار ما این است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با همان نگاه مثبت همیشگی از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف نهادهایی مانند دانشگاه مذاهب و جهاد دانشگاهی کوتاهی نکنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 532979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.