مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت حمل ونقل عمومی واریز شد

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه ۷۶۳ هزار خودروی فعال در حوزه حمل و نقل عمومی واریز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی افزود: مابه‌التفاوت‌ ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه ۷۶۳ هزار خودروی حمل‌ونقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی و پیک موتوری واریز شد.

وی ادامه داد: سهمیه مرداد ماه ناوگان اعتباری بیش از ۷۶۵ میلیارد ریال است که در ۱۱ آبان ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در مورد نحوه استفاده از این اعتبار، تصریح کرد: این اعتبار در همه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفاً در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

وی گفت: رانندگان برای کسب اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر «سماس» از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

ضامنی خاطرنشان کرد: واریز سهمیه اعتباری شهریورماه نیز در دستور کار قرار دارد تا به حساب مشمولان دریافت سهمیه اعتباری واریز شود.

کد خبر 532943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.