ساخت قهرمان زمان، حمایت و برنامه‌ریزی می‌خواهد

این مربی وزنه برداری گفت: یک ورزشکار ۱۰ الی ۱۲ سال طول می‌کشد که به موفقیت برسد و در این سال‌ها فقط یک دوره مدیریت تأثیر گذار نیست زیرا عمر یک هیئت ورزشی چهار ساله است پس تعداد نفرات زیادی برای رشد یک قهرمان کمک می‌کنند.

مهرداد عظیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیشتر هیئت‌ها برنامه تجلیل از مربیان را در دستور کار دارند و البته این موضوع به وضعیت مالی هیئت‌ها هم بستگی دارد که چقدر بتوانند رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه برای مربیان باید امکانات ورزشی فراهم باشد تا آن‌ها نیز کار انگیزه داشته باشند، تصریح کرد: کمبودهای وزنه برداری در وسایل آن خلاصه می‌شود. هرسال قیمت تجهیزات وزنه برداری بالا می‌رود، وضعیت مالی هیئت‌ها ضعیف‌تر می‌شود و بیشتر هیئت‌های ورزشی با این موضوع درگیر هستند.

این مربی وزنه برداری ادامه داد: در مجموعه تختی سالنی برای وزنه برداری داریم که شناخته شده نیست، شیوع بیماری کرونا باعث شده است خیلی از خانواده‌ها اجازه ندهند فرزندانشان برای ورزش به سالن‌ها بیایند، اما با این وجود در همین مدت کوتاه بیش از ۲۰ نفر برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند. اگر شیوع کرونا از بین برود با تبلیغات بیشتر هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان، استقبال مردم نیز بیشتر هم می‌شود.

عظیمی در خصوص پرورش یک قهرمان، گفت: یک ورزشکار ۱۰ الی ۱۲ سال طول می‌کشد که به موفقیت برسد و در این سال‌ها فقط یک دوره مدیریت تأثیر گذار نیست زیرا عمر یک هیئت ورزشی چهار ساله است پس تعداد نفرات زیادی برای رشد یک قهرمان کمک خواهد کرد. موفقیتی که در وزنه برداری اصفهان داشتیم حاصل استعدادیابی سال ۸۲ است که از طریق آن حدود ۱۰ ورزشکار خوب معرفی شدند. باید از پایه کار شود، ساخت قهرمان زمان، حمایت و برنامه‌ریزی می‌خواهد.

کد خبر 532938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.