عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آبان ماه

در این بسته خبری از جزئیات بودجه شهرداری صدرا در سال ۱۴۰۰ تا بروز رسانی طرح جامع ترافیکی سنندج و طرح جهادی نظافت بازار روزهای فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بروز رسانی طرح جامع ترافیکی سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: در حال حاضر دیدگاه شهری پیاده محور و انسان محور است، لذا مطالعات گذشته در حوزه ترافیک بازنگری شده و طرح جامع ترافیکی بروز رسانی می‌شود.

دسترسی آسان به خدمات با انتقال شهرداری به مرکز آب‌بر

حجت‌الله شعبانی‌، سرپرست شهرداری شهر آب‌بر گفت: ساختمان شهرداری باید در مرکز شهر مستقر باشد تا دسترسی افراد به این ارگان راحت‌تر صورت بگیرد.

بودجه شهرداری صدرا در سال ۱۴۰۰

بهزاد پرنیان، شهردار صدرا با بیان اینکه ۴۰ درصد بودجه شهرداری صدرا عمرانی و ۶۰ درصد جاری است، گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ صدرا ۱۶۰ میلیارد تومان تعیین شده که تا اول آبان امسال ۱۰۲ میلیارد تومان درآمد شهری حاصل شده که شهرداری حدود ۴۰ میلیارد نیز از شرکت عمران بابت عوارض طرح اقدام ملی مسکن طلب دارد.

ترسیم سیمای بصری ساری با پیوست رویداد «۲۰۲۲»

علیرضا حمیدی، معاون خدمات شهری شهرداری ساری در جلسه برنامه‌ریزی و ساماندهی بصری شهر ساری با بیان اینکه تمامی طرح‌های بصری سطح شهر با پیوست ۲۰۲۲ اجرایی می‌شود، گفت: زیباسازی منظر شهری باهدف حفظ سلامت روان شهروندان ساروی باید به‌عنوان یک اقدام مهم در اولویت واحد زیباسازی مناطق شهری قرار گیرد و طرح‌های زیبا متناسب با محیط شهری تهیه و اجرا شود.

اجرای طرح جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی در لوندویل

نعمت یاورپور، شهردار لوندویل از عملیات لوله‌گذاری به منظور دفع و هدایت آب‌های سطحی کوچه عزیززاده در این شهر خبر داد و گفت: در هنگام بارندگی، کوچه نهم (عزیززاده) در شهر لوندویل دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شد و ساکنان آن را برای تردد با مشکل مواجه می‌کرد که عملیات لوله‌گذاری در این کوچه توسط شهرداری در حال انجام است.

اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی اروندکنار

ایوب بچاری، شهردار اروندکنار گفت :۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و رهاشده عمران شهری اروندکنار از محل اعتبارات نفت و متوازن اختصاص پیدا خواهد کرد.

طرح جهادی نظافت بازار روزهای فردیس

ناصر خاکی، مدیر ساماندهی مشاغل شهری شهرداری فردیس؛ درباره طرح نظافت بازار روزهای شهر گفت: این طرح برای حفظ و نگهداری بازار روزها و سلامت شهروندان عزیز فردیسی با همکاری کارکنان زحمتکش معاونت خدمات شهری انجام شد.

فعالیت شهرداری بیرجند بر مبنای اصول سه‌گانه

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: شهرداری بیرجند در دوره جدید بر سه اصل ارزشی، عدالت‌محور و فساد ستیز شروع به‌کار کرد و این راه را ادامه خواهد داد.

بهره‌مندی از بیش از ۳۰ هزار صندوق گل در فضا آرایی شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: با فرارسیدن فصل سرد و لزوم کشت انواع گل‌های فصلی در فضاهای سبز شهری این سازمان بیش از ۳۰ هزار صندوق انواع گل‌های فصلی را در میادین، رفیوژها، فضاهای سبز بوستان‌ها و سطح شهر کشت خواهد کرد.

آمفی‌تئاتر هشتگرد احیا می‌شود

محسن آسوبار، شهردار شهر جدید هشتگرد از احیا سالن آمفی‌تئاتر گلستان این شهر خبر داد و گفت: سالن آمفی‌تئاتر گلستان طی گذشت شش سال از افتتاح هنوز مورد بهره‌برداری خاصی قرار نگرفته است و لذا مقرر شد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت فاخر اقدام و برنامه‌ریزی کند.

کد خبر 532842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.