عذرخواهی مدیر آلومینیوم اراک از پرسپولیس بخاطر استوری زشت

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

به گزارش ایمنا، آلومینیوم اراک شب گذشته (دوشنبه) در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر، پرسپولیس را مغلوب کرد و به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر رسید.

انتشار یک استوری توسط یکی از هواداران آلومینیوم و تگ کردن حمیدرضا امیدوار مدیر این تیم، سبب شد او تصویر فوق را بازنشر کند؛ اتفاقی که زمینه‌ساز ناراحتی مدیران و پرسپولیس و شکایت آنها به مراجع قضائی شد.

امیدوار در این باره گفت: پس از بازی با موجی از پیام‌های تبریک روبه‌رو بودم و متأسفانه در این میان، سهواً تصویری را منتشر کردم که متن مناسبی نداشت. این موضوع به هیچ وجه با افکار و رفتار من همخوانی نداشت و متأسفانه هواداران پرسپولیس را آزرده‌خاطر کرد. در شرایط پس از مسابقه که هواداران تا ساعت‌ها مقابل هتل بودند و اطراف تیم نیز شلوغ بود، متوجه متن آن استوری نشدم و آن را بازنشر کردم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

مدیر تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: فوتبال فضای دوستی و احترام در کنار رقابت است. عمیقاً به این مسئله اعتقاد دارم و بابت اشتباهی که سهواً اتفاق افتاد، شدیداً ناراحت هستم. از هواداران پرسپولیس و همه اهالی فوتبال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم این پیام صادقانه، مقبول همه اهالی فوتبال باشد.

کد خبر 532809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.