هفت نفر وزنه بردار اصفهانی در رده های سنی مختلف تیم ملی داریم

دبیر هیئت وزنه برداری استان اصفهان گفت: اصفهان یکی از پتانسیل‌های استعدادیابی در کشور است زیرا من و محمدی رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان عضو کمیته استعدادیابی کشور هستیم که در اصفهان نفراتی را آموزش دادیم تا در بخش استعدادیابی آقایان و بانوان فعالیت کنند و به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.

محسن طغیانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برنامه تقدیر از پیشکسوتان و مربیان وزنه برداری شهرستان اصفهان، اظهار کرد: برنامه خوبی زیر نظر هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان برای پیشکسوتان وزنه برداری برگزار شد، مهدی صفری، رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان از پتانسیل‌های خوب هیئت وزنه برداری استان است. شهرستان‌ها می‌توانند کمک خوبی برای هیئت وزنه برداری استان اصفهان باشند.

وی با بیان اینکه به دلیل کرونا استعدادهایی که در وزنه برداری هستند شکوفا نشدند، تصریح کرد: هفت نفر اصفهانی در رده سنی جوانان، بزرگسالان و بانوان در تیم ملی وزنه برداری داریم. امیدواریم این ورزشکاران بتوانند جایگزین خوبی برای بزرگانی مثل سهراب مرادی باشند. در حال حاضر رسول معتمدی از اصفهان، امید اول تیم ملی برای قهرمانی است.

دبیر هیئت وزنه برداری استان اصفهان در خصوص پیشرفت رشته وزنه برداری در اصفهان، خاطر نشان کرد: برای پیشرفت، نخست باید افراد جامعه به ورزش علاقه‌مند باشند و بعد از آن مسئولین بستری را فراهم کنند تا بتوانیم سطح هر رشته را به صورت تخصصی ارتقا ببخشیم.

طغیانی با بیان اینکه اصفهان یکی از پتانسیل‌های استعدادیابی در کشور است، اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد افرادی که به سمت ورزش می‌آیند از آموزش و پرورش شروع کرده‌اند؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا مدارس بسته است و نمی‌شود از طریق آموزش و پرورش این رشته را به نوجوانان معرفی و استعدادیابی کرد و باید با استفاده از تبلیغات در فضای مجازی ورزشکاران را جذب کنیم.

دبیر هیئت وزنه برداری استان اصفهان در رابطه با اقدام هیئت وزنه برداری استان اصفهان برای جذب اسپانسر، اظهار کرد: با شرکت‌های مختلف در تعامل هستیم، از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون وزنه برداری کمک می‌گیریم و تلاش می‌کنیم از شرکت‌های بزرگ مانند ذوب آهن و فولاد مبارکه استفاده کنیم.

کد خبر 532796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.